محمدیان: انتخابات هیئت کشتی مازندران را مهندسی نکنید، من را در تقابل با دبیر قرار داده اند

به گزارش وبلاگ دوست، دارنده دو مدال نقره کشتی آزاد المپیک گفت: امیدوارم انتخابات کشتی استان را مهندسی نکنند، چرا که کشتی از این اتفاقات زجر می کشد.

محمدیان: انتخابات هیئت کشتی مازندران را مهندسی نکنید، من را در تقابل با دبیر قرار داده اند

عسکری محمدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دوست، با اشاره به ثبت نامش در انتخابات هیئت کشتی مازندران گفت: من با نگاه، تفکر، برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت آمده ام. نگاهم به همه پیشکسوتان، قهرمانان و طرفداران کشتی استان هست. فکر ننمایند من بیایم عده ای فقط روی کار هستند، جا برای همه هست. خیلی برنامه دارم. دوست هم ندارم، هیچ تقابلی با فوتبال و والیبال داشته باشیم. مقایسه کشتی با فوتبال اشتباه است. کشتی ما در دنیا آقایی می نماید، گدا نیست. باید به جایی برسد که کشتی گیران دغدغه اقتصادی نداشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ماندن در انتخابات هیئت کشتی مازندران را دارد و یا اینکه به نفع کاندیدای خاصی انصراف خواهد داد؟ گفت: کشتی خانه من است، مگر می توانم از خانه خودم جدا شوم؟ کسی نمی تواند این کار را انجام بدهد، جز اینکه سیاسیون بخواهند مسئولیت هیئت را بر عهده بگیرند و ما را از خانه خودمان بیرون نمایند. سال های سال شرایط همین بوده و ورزشی ها هیچ وقت نتوانستند حق خودشان را بگیرند.

محمدیان اضافه نمود: ورزش روح لطیفی دارد، احساس دارد. اصلا با سیاست همخوانی ندارد، برای چه سیاسیون می آیند؟ دنبال چه چیزی هستند. ما که کاری با سیاست نداشتیم. ما را تنها بگذارند و مطمئن باشند که مشکل خودمان را خودمان حل می کنیم.

نایب قهرمان دنیا در سال 1989 با اشاره حواشی اخیر مربوط به انتخابات مازندران گفت: می گویند دبیر تو را نمی خواهد. ما عمری در کشتی بدبختی کشیدیم، مگر می گردد من و دبیر با هم نباشیم؟ هر دو گوش شکسته ایم، با سختی و مصیبتِ وزن کم کردن آشنا هستیم. کیلو کیلو برای اهتزاز پرچم ایران وزن کم نموده ایم. ما یک عشق واحد داریم، شاید سلیقه های مان متفاوت باشد، اما این دلیل نمی گردد که من دبیر را قبول نداشته باشم و او هم من را. من هم مدال دنیای و المپیک دارم و المپین محسوب می شوم و به این می بالم. دبیر هم قهرمان دنیا و المپیک است، مثل رضایی، حیدری و ... متاسفانه سیاسیون اینطور القا می نمایند که ما قهرمانان با هم مشکل داریم درحالیکه اینطور نیست. چرا من را در تقابل با فدراسیون قرار می دهند، در حالی که در دنیای 1999 آنکارا افتخار مربیگری تیم ملی را داشتم، مربی دبیر و خیلی های دیگر بودم. با شکست آنها گریه و با پیروزی های شان خندان شده ام. مگر می گردد رابطه ما بد باشد؟ برای رسیدن به یک پست، چه چیزهایی که نمی گویند. با اختلاف انداختن بین قهرمانان دنبال چه چیزی هستند؟

محمدیان در خصوص اینکه گفته می گردد وی سابقه مدیریت ورزشی ندارد، گفت: مگر از المپیک 1948 لندن، تا امروز ورزش ما چند قهرمان المپیک داشته؟ چند نفر مدال گرفته اند؟ قهرمان المپیک و دنیا شدن، مدیریت می خواهد. فقط چابکی و فن نیست، نگاه و تفکر می خواهد. من توانستم مدیریت کنم که قهرمان دنیا و المپیک شدم، چرا می گویند مدیریت ننموده ای. ما بلدیم با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ارتباط خوبی داشته باشیم. من به عنوان یک مدال آور المپیک، می توانم با کشتی دنیا در ارتباط باشم. رئیس هیئت استان مازندران به عنوان قهرمان المپیک برای قهرمانش به سایر فدراسیون ها و سایر ارکان نامه بزند، قطعا خیلی کارساز هست. من راحت تر می توانم برای کشتی مازندران کار انجام دهم. پیروزی کشتی مازندران هم پیروزی کشور است.

وی در پایان تاکید نمود: عده ای کشتی مازندران را پله ای برای رسیدن به اهداف خودشان نموده اند. الان این صحبت ها را خیلی باز نمی کنم، اما واقعیت ها را خواهم گفت. امیدوارم که انتخابات کشتی استان را مهندسی ننمایند. کشتی را رها کنید. کشتی از این اتفاقات زجر می کشد. در ورزش مملکت بارقه امید از کشتی سو سو می نماید، این نور را خاموش نکنید، حیف است. کشتی ما در دنیا صاحب سبک است، زبانزد هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدیان: انتخابات هیئت کشتی مازندران را مهندسی نکنید، من را در تقابل با دبیر قرار داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: انتخابات هیئت کشتی مازندران را مهندسی نکنید، من را در تقابل با دبیر قرار داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید