فهرست هتل های زنجان به همراه قیمت را اینجا ببینید

به گزارش وبلاگ دوست، یکی از شهرهای مسافرپسند در تابستان برای سفر زنجان است. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای شمال غرب ایران است. و اگر بخواهید درباره هتل های زنجان بدانید باید بگوییم برای هر سلیقه ای با هر توان اقتصادی در این شهر هتلی هست. و شاید بد نباشد برای آشنایی نگاهی به فهرست هتل های زنجان بیاندازید.

فهرست هتل های زنجان به همراه قیمت را اینجا ببینید

هتل بزرگ زنجان، 4 ستاره

مثل بیشتر شهرهای بزرگ، زنجان هم یک هتل بزرگ دارد. هتل بزرگ زنجان 4 ستاره است و در اول ورودی آزادراه تهران-زنجان واقع شده، در جایی خوش آب و هوا با نمای کوه و جنگل. این هتل در 10 هزار متر، شامل 6 طبقه، 48 اتاق و سوئیت است و از مزیت های آن قرار گرفتن خارج از محدود طرح ترافیک.

امکانات هتل: استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، سالن همایش،رستوران، مرکز خرید، فضای سبز،خشکشوی، پارکینگ اختصاصی و رستوران فست فود

جاذبه های نزدیک هتل: هتل بزرگ تا بازار زنجان 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد و کاروانسرای سنگی و مسجد جامع نیز در 10 دقیقه ای آن قرار گرفته اند.

قیمت: قیمت اتاق دو تخته این هتل 396 هزار تومان و سوئیت لوکس دو تخته آن 546 هزار تومان است.

هتل پیغام زنجان، 3 ستاره

اگر بخواهید در سفر به زنجان در هتلی بمانید که در مرکز شهر و رو به دریاچه باشد، یک انتخاب دارید؛ هتل پیغام زنجان. هتل پیغام از هتل های باسابقه زنجان محسوب می گردد. در سال 1380 آغاز به کار نموده و در سال 1394 آخرین باسازی رویش اجرا شده است. این هتل در 4 طبقه، 30 واحد اقامتی دارد.

امکانات هتل: رستوران، پارکینگ، آسانسور، آلاچیق و فضای سبز، سالن بدنسازی، تالار عروسی، اینترنت در اتاق

جاذبه های نزدیک هتل: شهربازی ملت در 5 دقیقه ای هتل، بازار زنجان در 15 دقیقه ای آن و کاروانسرای سنگی 12 دقیقه با هتل پیغام فاصله دارند.

قیمت: سوئیت یک خوابه دو تخته این هتل 198 و سوئیت دو خوابه شش نفره آن 406 هزار تومان است.

برترین رستوران های زنجان کدامند؟

هتل سپهر زنجان، 3 ستاره

یکی دیگر از هتل های زنجان، هتل 3 ستاره سپهر است. این هتل در سال 1381 در نزدیکی شهرک آزادگان افتتاح شده و در 7 طبقه 32 سوئیت دارد. از مزیت های هتل سپهر نزدیکی اش به مجموعه تفریحی و گردشگری ائل داغی و بعلاوه مجموعه تفریحی گاوازنگ است. صبحانه در این هتل رایگان است و سوئیت هایش هم بزرگ و دلبازند.

امکانات هتل: رستوران، پارکینگ، آسانسور، خشکشویی، سالن کنفرانس

جاذبه های نزدیک هتل: هتل در 4 کیلومتری مجموعه تفریحی گاوزانک قرار گرفته و اگر بخواهید به تماشا گنبد سلطانیه، یکی از برترین جاهای تماشای زنجان است، بروید 42 دقیقه با ماشین در راه هستید.

قیمت: آپارتمان یک خوابه دو تخته این هتل 203 هزار تومان و آپارتمان دو خوابه چهارتخته آن 306 هزار تومان است.

هتل پارک زنجان، 3 ستاره

در آنالیز فهرست هتل های زنجان می رسیم به هتل پارک. یکی از باسابقه ترین هتل های زنجان. هتل پارک در سال 1357 افتتاح شده و در سال 1388مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل در 5 طبقه، 35 اتاق دارد و از مزیت هایش جدا از قیمت نسبتا ارزانش، قرار گرفتن در مرکز شهر و نزدیک دانشگاه آزاد زنجان است.

امکانات هتل: رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی و کافی شاپ و آسانسور

جاذبه های نزدیک هتل: عمارت ذوالفقاری، بازار زنجان، حمام حاج داداش و بنای رختشویخانه، همگی در 1 کیلومتری هتل قرار دارند.

قیمت: اتاق یک تخته این هتل 152 هزار تومان و سوئیت سه تخته آن 266 هزار تومان است.

هتل جهانگردی زنجان، 2 ستاره

مثل همه شهرهای ایران، زنجان هم دارای هتل جهانگردی ست که زیر مجموعه هتل های جهانگردی واقع شده است. اتاق های این هتل به صورت کلبه های دو تخته ویلایی واقع در فضای سبز آن قرار گرفته اند. هتل جهانگردی زنجان دارای 16 اتاق است، پس هتل زیاد شلوغی نیست. از ویژگی های مشترک اتاق های هتل هم میتوان به مبلمان، سرویس بهداشتی و صبحانه رایگان اشاره نمود.

امکانات هتل: پارکینگ و رستوران

جاذبه های نزدیک هتل: پارک ملت در دو قدمی این هتل واقع شده و تا بازار زنجان 15 دقیقه با ماشین فاصله است.

قیمت: اتاق دو تخته این هتل 213 هزار تومان است.

منبع: اسنپ تریپ

به "فهرست هتل های زنجان به همراه قیمت را اینجا ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست هتل های زنجان به همراه قیمت را اینجا ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید