فولاد، پدیده لیگ می گردد ، آینده خوب در انتظار نفت آبادان

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم کوچکی نیست و به اندازه استقلال و پرسپولیس است؛ مردم باید تحمل نمایند و فولاد در لیگ بیستم پدیده لیگ خواهد شد.

فولاد، پدیده لیگ می گردد ، آینده خوب در انتظار نفت آبادان

لفته حمیدی در گفت وگو با وبلاگ دوست، درخصوص عملکرد تیم فولاد در بازی روز گذشته مقابل مس رفسنجان، اظهارکرد: واقعا حیف شد که سه امتیاز بازی از دست فولاد رفت، البته داوری بی تاثیر نبود و برخلاف این که فولاد می توانست با دو سه گل برنده بازی گردد اما روی اشتباه داوری به تک امتیاز رسید.

وی بیان نمود: به نظر من تنها هدف تیم مس رفسنجان کسب تساوی بود که به این هدف نیز دست پیدا کرد. متاسفانه با اشتباه داوری، سه امتیاز مُفت از دست فولاد رفت و بازی با نتیجه تساوی تمام شد. اشتباهات داوری در هفته های اخیر بسیار به فولاد ضربه زده است و هیچ کسی هم به این موضوع توجه نمی نماید.

احتیاج تیم اهوازی به حمایت

بازیکن سابق فوتبال خوزستان عنوان نمود: فولاد، افتخار بزرگی برای فوتبال کشور و خوزستان است و خیلی از بازیکنان آرزوی بازی در این تیم را دارند. فولاد دارای سابقه خوبی است و برای این فصل هم راحت می تواند به سهمیه آسیایی و عنوان قهرمانی برسد. البته بعضی حواشی برای این تیم مشکل ساز شده است، در حالی که مربی جوانی مثل نکونام و کادرش خوب کار می نمایند. سال جاری نکونام به خوزستانی ها نیز بها داده است و باید از او تشکر کرد. باید اجازه داده گردد که فولاد راحت کار کند. فولا احتیاج به یاری و حمایت دارد.

فولاد می تواند قهرمان لیگ بیستم گردد

وی بیان نمود: عملکرد نکونام در فولاد عالی بوده است. من برای چندین بار نظاره گر چگونگی نحوه تمرینات او بوده ام و نکونام را یک مربی جوان و آینده دار می بینم. خوزستانی ها باید از این کادر فنی حمایت نمایند. به نظرم فولاد و نکونام چند هفته است که هم بدشانس بوده اند، هم بازیکن مصدوم داشته اند و هم داوری ها اذیت شان نموده است. هر چند با وجود مسائلی که این هفته ها فولاد با آن دست و پنجه نرم می نماید به نظرم می تواند قهرمان گردد.

فولاد، پدیده لیگ می گردد

حمیدی گفت: طبق آن چه من از نزدیک دیده ام، نکونام جو محبت آمیز ای در فولاد ایجاد نموده است. این تیم همدل است، مثل همان همدلی که در سال 83 - 84 زمانی که خودم در فولاد بودم و به قهرمانی رسیدیم. فولاد تیم کوچکی نیست و به اندازه استقلال و پرسپولیس است. مردم باید تحمل نمایند و فولاد در لیگ بیستم پدیده لیگ خواهد شد.

آینده خوب در انتظار نفت آبادان

وی در ادامه نیز درباره عملکرد نفت آبادان نیز عنوان نمود: به نفت آبادان، تیم خوب خوزستانی افتخار می کنیم. به نظرم تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر و لیگ یک در حال پدیده شدن هستند. من آینده خوبی را برای این تیم می بینم و امیدوارم فرایند خوب شان را ادامه دهند. نفت در لیگ بیستم به خیلی از بازیکنان بومی بها داده و این نیز اقدام قشنگی بوده است. البته به نظر من راه سختی در پیش دارد.

ضربه به نفت مسجدسلیمان با مسائل درون باشگاهی

این بازیکن سابق فوتبال خوزستان درباره عملکرد نفت مسجدسلیمان هم گفت: به نظر من مسائل اقتصادی و درون باشگاهی به این تیم ضربه زده است. در مجموع نفت، تیم خوب و جوانی است که می تواند خوب هم نتیجه بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فولاد، پدیده لیگ می گردد ، آینده خوب در انتظار نفت آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد، پدیده لیگ می گردد ، آینده خوب در انتظار نفت آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید