طی 24 ساعت 250 کودک در امریکا به سندروم التهابی مبتلا شدند هشدارهای جهانی برای بچه ها مبتلا سندرم التهابی مرتبط با کرونا

به گزارش وبلاگ دوست، مقامات پزشکی امریکا از اضافه شدن 250 کودک به شمار بچه ها مبتلا به سندروم التهابی مرتبط با ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر دادند.

طی 24 ساعت 250 کودک در امریکا به سندروم التهابی مبتلا شدند هشدارهای جهانی برای بچه ها مبتلا سندرم التهابی مرتبط با کرونا

طبق گفته مقامات پزشکی در آمریکا، حداقل250 مورد سندروم التهابی مولتی سیستم در بچه ها (MIS-C) در 24 ساعت گذشته در سراسر این کشور گزارش شده است.

پایگاه خبری newsweek نوشت، اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز پنجشنبه اظهار داشت که 157 مورد از 250 مورد تازه گزارش شده در ایالت نیویورک هستند.

هنوز 21 مورد از موارد مشکوک به این بیماری در حال بررسی است و پس از تایید به آمار گزارش شده افزوده خواهد شد.

موارد سندرم التهابی بچه ها برای نخستین بار توسط پزشکان در انگلستان در خاتمه ماه آوریل کشف شد؛ از آن زمان 12 کشور دیگر بچه های را با علائم مشابه شناسایی کرده اند.

به گفته پزشکان این سندورم مانند بیماری کاوازاکی است و به نوعی مرتبط با ویروس کووید19 است که باعث تب، درد شکم، حالت تهوع و التهاب در رگ های خونی می شود.

سرویس بهداشت ملی انگلیس و کمیساریای بهداشت نیویورک سیتی در گزارشی نوشتند که آزمایش های آنتی بادی که برای بچه ها انجام می شود نشان می دهد بسیاری از آنها قبلا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

تا به امروز 3 کودک در ایالت نیویورک جان خود را بر اثر ابتلا به این سندروم التهابی از دست داده اند.، تسنیم

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "طی 24 ساعت 250 کودک در امریکا به سندروم التهابی مبتلا شدند هشدارهای جهانی برای بچه ها مبتلا سندرم التهابی مرتبط با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طی 24 ساعت 250 کودک در امریکا به سندروم التهابی مبتلا شدند هشدارهای جهانی برای بچه ها مبتلا سندرم التهابی مرتبط با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید