سامسونگ در سال 2020 بالغ بر 6 میلیون گوشی تاشو خواهد فروخت

به گزارش وبلاگ دوست، شرکت کره ای سامسونگ که این روزها مشغول روند فراوری و فروش گوشی تاشو خود گلکسی فولد است، در نظر دارد طی سال آینده میلادی بالغ بر 6 میلیون گوشی هوشمند تاشو را به فروش برساند.

سامسونگ در سال 2020 بالغ بر 6 میلیون گوشی تاشو خواهد فروخت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اخیرا انجمن هوش مصنوعی سامسونگ در سئول شروع به کار کرد و در آنجا درباره توسعه فناوری های آینده بحث می نماید. در این رویداد مدیرعامل سامسونگ تأیید کرد که فروش سالانه گوشی های تاشو را در سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

ما می دانیم که سامسونگ به زودی یک تلفن جدید هوشمند رونمایی می نماید که دارای صفحه نمایش تاشو است، این برند که پیش از این نیز نخستین گوشی تاشو خود را رونمایی نموده بود در کوشش است که روند فراوری و فروش گوشی های تاشو خود را در سطح بین الملل ارتقا دهد.

فراموش نکنیک که سامسونگ در اولین انتشار گوشی های تاشو خود با مشکلاتی جدی روبرو شد و حتی مجبور شد روند ارائه این گوشی های 2 هزار دلاری را به علت نقص های متعدد ساختاری چندین ماه به تاخیر بیندازد. اما با این وجود بار دیگر آماده شد و گوشی های خود را وارد بازار کرد.

ما هنوز مدتی از فراوری انبوه گوشی های تاشو فاصله داریم و برند سامسونگ نیز تنها برندی نیست که در این حوزه کوشش می نماید. با این وجود می توان حدس زد سال 2020 ، سال رقابت جدی بین برندهای فناوری در حوزه فراوری تلفن های هوشمند است. شیائومی، هواوی و موتورولا نیز در راه فراوری تلفن های هوشمند هستند.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: انتخاب

به "سامسونگ در سال 2020 بالغ بر 6 میلیون گوشی تاشو خواهد فروخت" امتیاز دهید

3 کاربر به "سامسونگ در سال 2020 بالغ بر 6 میلیون گوشی تاشو خواهد فروخت" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در سال 2020 بالغ بر 6 میلیون گوشی تاشو خواهد فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید