رقابت غول های فناوری در ساخت گجت های سلامتی ، ساعت هوشمند سامسونگ فشار خون کاربر را می سنجد

به گزارش وبلاگ دوست، شرکت سامسونگ اعلام نموده که ساعت های هوشمند و تازه این شرکت می توانند فشار خون کاربران را بسنجند. این خبر می تواند برای کاربرانی که ورزش سنگین انجام می دهند یا مشکل فشار خون دارند بسیار مهم باشد.

رقابت غول های فناوری در ساخت گجت های سلامتی ، ساعت هوشمند سامسونگ فشار خون کاربر را می سنجد

به گزارش سرویس آی نی و فناوری انتخاب، پس از آن که شرکت اپل خاطرنشان کرد ساعت های هوشمندش احتمال افتادن، عدم تعدل، شرایط قلب و ... را پیشبینی می نمایند، بسیاری از شرکت ها نیز به فکر طراحی ساعت های هوشمند یا گجت های سلامتی قدرتمند افتادند.

امروز شرکت سامسونگ در بیانیه ای به کاربران خود مژده داد که از ساعت هوشمندی رونمایی می نماید که قادر به ردیابی فشا خون کاربران است. البته این شرکت جزئیات بیشتری در خصوص این ساعت و کارکرد آن منتشر نکرده است اما به نظر می رسد این قابلیت تازه از 15 مارس در اختیار خریداران خواهد بود.

یکی از قابلیت های جانبی این ساعت، ردیابی استرس است. شرکت سامسونگ وعده داده که کاربران با قابلیت تازه مدیریت استرس می توانند اقدام به حفظ سطح استرس خود با استفاده از تمرین تنفس و یک دوره مدیریت استرس شوند.

ساعت های هوشمند سامسونگ در حال حاضر دارای سیستم ردیابی تناسب اندام هستند که به طور اتوماتیک نیز شرایط تمرینات را تشخیص می دهند، از جمله دوچرخه سواری، قایقرانی و .. را آنالیز می نمایند.

ساعتهای ورزشی سامسونگ دارای یک نمایشگر 1.1 اینچی، 4 گیگابایت رم و باتری 239 میلی آمپری هستند.قیمت این ساعت ها 200 دلار است.

البته سامسونگ یک پد شارژ رایگان برای افرادی که از فردا این ساعت را پیش خرید نمایند در نظر گرفته است. قرار است این ساعت در رنگ های نقره ای، سیاه و سفید، طلایی و سبز به بازار عرضه گردد.

منبع: انتخاب

به "رقابت غول های فناوری در ساخت گجت های سلامتی ، ساعت هوشمند سامسونگ فشار خون کاربر را می سنجد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت غول های فناوری در ساخت گجت های سلامتی ، ساعت هوشمند سامسونگ فشار خون کاربر را می سنجد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید