خبرنگاران پلیس گلستان آماده اجرای طرح ویژه نوروز است

به گزارش وبلاگ دوست، گرگان - خبرنگاران - فرمانده انتظامی گلستان گفت که پلیس استان آماده اجرای کامل طرح ویژه نظارت و کنترل نوروزی با هدف برقراری آرامش برای شهروندان در سال جدید است.

خبرنگاران پلیس گلستان آماده اجرای طرح ویژه نوروز است

سردار محمد سعید فاضل دادگر روز پنجشنبه در بازدید وبلاگ دوست از کشفیات طرح اقتدار آرامش پلیس گلستان گفت: در طرح ویژه نوروزی، پلیس استان علاوه بر انجام کنترل و نظارت در حوزه های مختلف، به طرح تردد خودرو در سفرهای نوروزی مطابق شیوه نامه های ستاد کرونا نیز یاری خواهد نمود.

وبلاگ دوست گلستان امروز دستاوردهای اقتدار و آرامش پلیس استان گلستان که با فعالیت اطلاعاتی یک ماهه پلیس و عملیات آن طی 48 ساعت (12 و 13 اسفند) اجرا شده بود را تماشا کردند.

در این طرح 11 هزار و 328 تخلف هدایت رانندگی اعمال قانون، 117 خودرو توقیف، 91 کیلو و 922 گرم انواع مواد مخدرکشف و 346 خرده فروش و معتاد و 185 دزد و کلاهبردار دستگیر، 26 قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف، 62 متهم در حوزه اختلال در امنیت عمومی و 45 متهم جرایم مالی در حوزه های قاچاق کالا خودرو و موتورسیکلت قاچاق و احتکار کالا دستگیر و زمین خواری به ارزش 29 میلیارد و 850 میلیون ریال کشف شد.

در استان گلستان مطابق سرشماری سال 95 یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون زندگی می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پلیس گلستان آماده اجرای طرح ویژه نوروز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس گلستان آماده اجرای طرح ویژه نوروز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید