خبرنگاران مهار آتش سوزی 2 کارگاه و کشف 14 تن چوب قاچاق در آستارا

به گزارش وبلاگ دوست، آستارا - خبرنگاران - ماموران آتش نشانی آستارا آتش سوزی 2 کارگاه آلومینیوم سازی را مهار و نیروهای هنگ مرزی این شهرستان 14 تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

خبرنگاران مهار آتش سوزی 2 کارگاه و کشف 14 تن چوب قاچاق در آستارا

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا روز سه شنبه به خبرنگار وبلاگ دوست گفت: آتش سوزی کارگاه های آلومینیوم سازی، ظهر امروز در قنبرمحله روی داد و خسارت جانی نداشت اما بخشی از اجناس آنها طعمه حریق شد.

بابک لفط جویی اضافه نمود: صاحب یکی از کارگاه ها به جای نفت در بخاری بنزین ریخته و باعث ایجاد حریق و سرایت آن به مغازه مجاور شده بود و 6 آتش نشان با 2 خودرو آتش نشانی و مشارکت شهروندان، شعله ها را مهار کردند.

وی گفت: بیمه واحدهای تجاری و مسکونی و رعایت نکات ایمنی لازم است و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با 17 نیروی انسانی، 6 خودروی سنگین، نیمه سنگین، امداد و 2 تانکر آب رسان فعالیت می نماید.

کشف 14 تن چوب آلات قاچاق

فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: مرزبانان این شهرستان امروز 14 تن چوب آلات جنگلی قاچاق و فاقد مجوز حمل را از یک دستگاه کامیون در روستای مرزی آقچای کشف و راننده آن را به دادگاه معرفی کردند.

سرهنگ نوذر مرادی اضافه نمود: ارزش چوب آلات 630 میلیون ریال بود و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا تحویل داده شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 40 هزار هکتار اراضی ملی در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و با جمهوری آذربایجان 38 کیلومتر مرز خشکی و 15 کیلومتر مرز آبی دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مهار آتش سوزی 2 کارگاه و کشف 14 تن چوب قاچاق در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهار آتش سوزی 2 کارگاه و کشف 14 تن چوب قاچاق در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید