خبرنگاران مهاباد میزبان مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی شد

به گزارش وبلاگ دوست، مهاباد- خبرنگاران- رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: میزبانی گروه دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی به این شهرستان واگذار شد.

خبرنگاران مهاباد میزبان مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی شد

سیاوش شیخ آقایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ دوست افزود: قرعه کشی و زمان بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی تعیین و ورزشگاه آزادی مهاباد به عنوان میزبان گروه دوم این مسابقات انتخاب شد.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی در چهار گروه از سیزدهم اسفندماه آغاز می شود، ادامه داد: در گروه دوم این رقابت ها تیم های شاهو مهاباد، میلاد بوکان، کارگران میاندوآب و کشاورز بوکان حضور دارند که به صورت متمرکز در مهاباد باهم رقابت می کنند.

رییس هیات فوتبال مهاباد با اشاره به اینکه از هر گروه یک تیم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد، گفت: در اولین دیدار از این گروه تیم های میلاد بوکان و شاهو مهابادساعت 14 روز 13 اسفند به مصاف هم خواهند رفت.

شیخ آقایی، با بیان اینکه مهاباد امسال 2 کننده در رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی دارد، گفت: دیگر تیم حاضر در این رقابت ها از این شهرستان پرسپولیس حاجی خوش است که در گروه چهارم این مسابقات حضور دارد که برنامه آن طی هفته آینده تعیین خواهد شد.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی بالاترین سطح مسابقات فوتبال استان است که در چهار گروه شمال و جنوب استان برگزار شده و در پایان تیم قهرمان به لیگ دسته 3 کشوری صعود خواهد کرد.

سال گذشته نیز تیم فوتبال 90 ارومیه قهرمان شد این رقابت ها شد که با انصراف از حضور در رقابت های لیگ دسته سه کشور، تیم کانیاو اشنویه جایگزین آن شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مهاباد میزبان مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهاباد میزبان مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید