حمله پردیس احمدیه به مهران مدیری؛ تو چقدر آبرو بر و حقیری!

به گزارش وبلاگ دوست، پردیس احمدیه از حضور در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ابراز پیشمانی نموده و گفته است که اگر چهره حقیقی اش را می شناخت هرگز در این برنامه شرکت نمی کرد.

حمله پردیس احمدیه به مهران مدیری؛ تو چقدر آبرو بر و حقیری!

وبلاگ دوست | پردیس احمدیه با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، از مهران مدیری به تندی انتقاد نموده است. انتقادی که به نظر می رسد با ویدیوی اخیر مهران مدیری در ارتباط باشد.

به گزارش وبلاگ دوست ، پردیس احمدیه از حضور در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ابراز پیشمانی نموده و گفته است که اگر چهره حقیقی اش را می شناخت هرگز در این برنامه شرکت نمی کرد.

البته او مدعی شده که دیگر همکاران اش هم اگر به چهره واقعی اش مطلع بودند، بعید بود که در برنامه دورهمی شرکت نمایند.

مهران مدیری با وجود نقدها تند پردیس احمدیه، هنوز پاسخی به او نداده است. اما بعید هم به نظر می رسد که با وجود جنجال های اخیر، مهران مدیری باز هم بخواهد با واکنش به اظهارات پردیس احمدیه، وارد حاشیه گردد.

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد 8 تیر 1371 است و از سال 1386 و با بازی در فیلم مقلد شیطان به کارگردانی افشین صادقی وارد عرصه بازیگری و سینما شد. او سال 89 هم دومین حضور در سینما را با فیلم سینمایی پروانه ها اثر ناصر وفایی تجربه کرد.

از مشهورترین فیلم هایی که پردیس احمدیه در آن بازی نموده می توان به لاک قرمز، مجبوریم، لامینور و فیلم تومان است.

نوبت لیلی، سرکوب، دلم می خواد، خفه گی و خانه دختر از دیگر آثار او است.

پردیس احمدیه در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال 1396 برای فیلم لاک قرمز به عنوان برترین بازیگر زن دست یافت و بعلاوه نامزد برترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد.

منبع: فرادید

به "حمله پردیس احمدیه به مهران مدیری؛ تو چقدر آبرو بر و حقیری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله پردیس احمدیه به مهران مدیری؛ تو چقدر آبرو بر و حقیری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید