تیم ملی با اسکوچیچ به اتحاد رسید، سخت ترین بازی را با کُره داریم

به گزارش وبلاگ دوست، فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگاران، درباره تقابل تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر گفت: فکر می کنم اعتماد به نفس و ساختار تاکتیکی تیم ملی ایران به حدی ایده آل است که بتوانیم امارات را در خاک این کشور شکست دهیم.

تیم ملی با اسکوچیچ به اتحاد رسید، سخت ترین بازی را با کُره داریم

او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را دارد در خصوص عملکرد ملی پوشان اضافه کرد: بدون شک بهترین بازیکنان را داریم. آنها چندین سال است کنار هم بازی می کنند. فیلم هایی که از رختکن تیم ملی بیرون می آید دل مردم را هم شاد می کند. اتحاد در بین بازیکنان و توجه آنها به یک هدف مشترک بسیار ارزنده است. بازیکنان تیم ملی ایران کاملاً حرفه ای عمل می کنند و این موضوع نشان می دهد ستاره های تیم ملی درک عمیقی از جایگاه خود پیدا کرده اند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره تاثیر دراگان اسکوچیچ روی ملی پوشان اضافه کرد: اگر بخواهیم فارغ از احساسات صحبت کنیم و ستاره محور فکر نکنیم باید بگوییم اسکوچیچ تمام این نظم و اتحاد را ایجاد کرده است.

وی در ادامه تمجید از سرمربی کروات تیم ملی ایران شرح داد: شاید خیلی ها بگویند رشد بازیکنان در دوران کارلوس کی روش بود. قبول داریم ایشان مربی بسیار خوب و بزرگی بود اما فراموش نکنیم نتایج تیم ملی در سخت ترین برهه، با اسکوچیچ تبدیل به بهترین دوره شد. تاکتیک تیم ملی ایران کاملاً تغییر کرده است و همه فهمیده اند بازیکنان بزرگی داریم. وقتی باور از داخل رختکن تیم شروع شود به افکار بازیکنان حریف هم می رسد و آنها با ترس بازی می کنند.

آشوبی درباره دیدار با کره جنوبی هم گفت: من فکر می کنم سخت ترین دیدار با کره است. آنها تیمی بسیار قوی هستند و فرصت کافی برای هماهنگی با افکار پائولو بنتو را هم پیدا کرده اند. این تیم قطعاً سخت ترین حریف برای ما در راستا رسیدن به جام جهانی 2022 قطر محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی با اسکوچیچ به اتحاد رسید، سخت ترین بازی را با کُره داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی با اسکوچیچ به اتحاد رسید، سخت ترین بازی را با کُره داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید