(تصاویر) معرفی بزرگترین و کوچکترین مانیتور هوشمند سامسونگ

به گزارش وبلاگ دوست، سرکت کره ای سامسونگ الکترونیکس در سال های اخیر سرمایه گذاری گسترده ای بر روی مانیتور های هوشمند انجام داده که آخرین دستاورد آن دو مانیتور 43 اینچی 4K M7 و همچنین 24 اینچی 1080p M5 است که بزرگترین و کوچکترین نمایشگر های هوشمند موجود تا به امروز را نشان می دهد. این دو محصول جدید نیز به مانند سری قبلی مانیتور های هوشمند سامسونگ، از سیستم عامل Tizen بهره می برند.

(تصاویر) معرفی بزرگترین و کوچکترین مانیتور هوشمند سامسونگ

به گزارش وبلاگ دوست به نقل از وبسایت فناوری theverge، سال گذشته بود که شرکت سامسونگ با معرفی یک مانیتور هوشمند، از آن به عنوان یک نمایشگر همه کاره یاد کرد که برای طیف وسیعی از کارکرد ها همچون استفاده های کاری و بازی، می تواند جوابگوی بسیار مناسبی باشد. در ادامه همین جهت و به دنبال جوابگویی به احتیاج های جدید و روز افزون کاربران، این غول فناوری کره ای هدف گذاری خاصی را برای توسعه این محصول پُرکاربرد خود به انجام رسانده است. این هدف گذاری تا به امروز به دو محصول جذاب با اندازه های کاملاً متفاوت منجر شده است که می توان از آن ها با عنوان پرچمدار جدید مانیتور های هوشمند سامسونگ یاد کرد.

به گزارش وبلاگ دوست، دو مانیتور هوشمند 43 اینچی 4K M7 و 24 اینچی 1080p M5 جدید سامسونگ، از بلندگو های داخلی و قابلیت های تلویزیون های هوشمند، به واسطه پلتفرم Tizen سامسونگ برخوردار هستند، به این معنی که شما می توانید برنامه های ویدئویی مانند Netflix را مستقیماً روی دستگاه مشاهده کنید، به دسک تاپ خود از راه دور دسترسی یابید و یا نرم افزار هایی مانند Office 365 را اجرا کنید. این مانیتور های هوشمند، همچنین از دستیار های هوشمندی مانند Alexa، Google Assistant و Bixby نیز پشتیبانی می نماید. علاوه براین، در این مانیتور ها امکان پشتیبانی بی سیم از DeX، محیط دسکتاپ سامسونگ که در تلفن های هوشمند Galaxy اجرا می گردد، نیز وجود دارد.

سری M7 این مانیتور های هوشمند، اکنون شامل گزینه های 43 اینچ و 32 اینچ 4K است. سری M5 این مانیتور ها که از پنل های 1080p استفاده می نماید نیز در اندازه های 24 اینچ، 27 اینچ و 32 اینچ ارائه می گردد. سامسونگ همچنین نسخه سفید مانیتور هوشمند مدل M5 را در دو اندازه 27 و 32 اینچ، معرفی می نماید. سامسونگ هنوز قیمت تمام مدل های این مانیتور های جدید را اعلام نکرده است، اما ما می دانیم که مانیتور 32 اینچی M7 با قیمت حدود 400 دلار آمریکا عرضه می گردد، درحالی که مدل 27 اینچی M5 قیمتی در حدود 330 دلار دارد؛ بنابراین به سادگی می توان انتظار داشت که برای مدل های کوچکتر و بزرگتر از نمونه های ذکر شده، شاهد قیمت های پایین و بالاتری خواهیم بود.

تصاویر مانیتورهای هوشمند جدید سامسونگ

منبع: فرارو

به "(تصاویر) معرفی بزرگترین و کوچکترین مانیتور هوشمند سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) معرفی بزرگترین و کوچکترین مانیتور هوشمند سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید