تا خاتمه سال یک هزار واحد مسکن به متقاضیان تحویل می گردد

به گزارش وبلاگ دوست، مسئول طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهارستان گفت: تا سه ماه آینده 500 واحد به ثبت نام کنندگانی که وجه خود را واریز نموده اند تحویل داده می گردد و انتها سال نیز 500 واحد دیگر آماده تحویل خواهد بود.

تا خاتمه سال یک هزار واحد مسکن به متقاضیان تحویل می گردد

حمید صبوری خواه در پاسخ به گلایه 10 هزار نفری که شش ماه است آورده اولیه خود را که 40 میلیون تومان است واریز نموده اند، اما از روند کار بی خبرند گفت: نحوه ساخت نهضت ملی مسکن در شهرستان بهارستان به گونه ای است که تا سه ماه آینده 500 واحد و 500 واحد دیگر هم تا سرانجام سال به این تعداد اضافه می گردد و در مجموع یک هزار واحد تحویل واریز کنندگان وجه می گردد.

او اضافه کرد: شهروندان می توانند با حضور در شهر نو بهارستان و بازدید از سایت طرح نهضت ملی از روند و پیشرفت کار خبردار شوند.

مسئول طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهارستان گفت: با دستور ریاست جمهوری بحث نهضت ملی مسکن را در شهرستان بهارستان با جدیت پیگیری کردیم و تا کنون بالغ بر 146 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند، اما پالایش، احزار هویت و احراز شرایط چهارگانه زمان زیادی می برد.

او با بیان اینکه شهرستان بهارستان در طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است مطرح نمود: قرارداد هفت هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهارستان بسته شده است و 20 درصد از سه هزار و 400 واحدی که در حال ساخت است پیشرفت فیزیکی داشته اند.

صبوری خواه توضیح داد: علاوه بر یک هزار واحدی که تا سرانجام سال جاری تحویل داده می گردد دو هزار واحد دیگر هم تا سرانجام سال 1402 تحویل متقاضیان ای که وجه خود را واریز نموده اند تحویل داده خواهد شد.

وبلاگ دوست اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تا خاتمه سال یک هزار واحد مسکن به متقاضیان تحویل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا خاتمه سال یک هزار واحد مسکن به متقاضیان تحویل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید