تابش: آپشن قرارداد 6 بازیکن پرسپولیس 50 میلیارد است، حمایت از سپاهان؟ این حرف ها توهم است

به گزارش وبلاگ دوست، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تازه 10 هفته از لیگ برتر گذشته و جایگاه تیم ها در ادامه فصل دچار تغییر خواهد شد.

تابش: آپشن قرارداد 6 بازیکن پرسپولیس 50 میلیارد است، حمایت از سپاهان؟ این حرف ها توهم است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دوست، مسعود تابش در حاشیه همایش فوتبال کلینیک درباره اینکه شرایط جسمانی امیر قلعه نویی پس از سرماخوردگی شدید، گفت: قلعه نویی مریض شده بود و نتوانست در تمرین روز گذشته حاضر شود. الآن هم نمی توانست در همایش حاضر شود. روز گذشته با او صحبت کردم و گفت کمی بهتر است.

وی در مورد شرایط تیم سپاهان و صدرنشینی این تیم شرح داد: شرایط تیم بد نیست. تازه 10 بازی از لیگ گذشته و جایگاه تیم ها در جدول کاذب است. قطعاً جدول دچار تغییرات خواهد شد، اما امیدوارم جایگاه سپاهان تغییر نکند. تیم های خوب دیگری هم وجود دارند که دنبال صدرنشینی هستند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد دیدار هفته دوازدهم تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است و مشخص است با این تیم خوب کار شده است. تیم ما هم آماده است و امیدوارم مردم در وهله اول بازی جوانمردانه و خوبی را شاهد باشند. طبیعی است دو تیم به دنبال امتیاز کامل این بازی باشند و ما هم تمام تلاش مان را خواهیم کرد.

تابش در مورد اینکه گفته آپشن قرارداد چند بازیکن یک تیم خاص بیشتر از بودجه باشگاه سپاهان است، گفت: من بدون مقدمه این حرف را نزدم. از من سوال کردند کالدرون گفته بازی ها مهندسی شده و به ما گفته تیم متمول و ثروتمند اصفهانی، من هم گفتم اگر ما ثروتمند هستیم که شما بیشتر از ما ثروت دارید، چون در یک برنامه زنده گفته شد که شش بازیکن شما (پرسپولیس) 50 میلیارد آپشن قراردادشان است. واقعاً تمام بودجه من 50 میلیارد است، البته در باشگاه سپاهان 80 تیم داریم اما برخی از باشگا ه ها فقط یک تیم دارند.

وی درباره اینکه پرسپولیسی ها معتقد هستند امیر قلعه نویی به خاطر صحبت های خود در مورد مهندسی نتایج جریمه نشده است، مطرح نمود: دوست ندارم در مورد باشگاه های دیگر صحبت کنم. قلعه نویی هم قطعاً خودش پاسخ می دهد، اما ایشان (کالدرون) هم گفته که بازی ها مهندسی شده، مگر نگفته است؟!

برخی از هواداران معتقد هستند دلیل عقب افتادن بازی تیم استقلال در هفته یازدهم این است که این تیم زمان کمتری برای استراحت برای دیدار با سپاهان داشته باشد. مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به طرح این موضوع گفت: اینها توهم است، اینطور نیست. شما نگاه کنید حواشی اطراف تیم ما را ایجاد می کنند، در غیر اینصورت ما که خودمان حاشیه ای نداریم.

تابش در مورد تمدید قرارداد بازیکنانی مثل کی روش استنلی و سعید آقایی گفت: آقایی سال آینده نیز با ما قرارداد دارد. تمام بازیکنان ما قرارداد بلند مدت دارند. اکثر بازیکنان زیر 25 سال، قرادادی سه ساله دارند و بازیکنان بالای 25 سال هم دو یا سه ساله قرارداد دارند، قرارداد کی روش استنلی هم دو ساله است.

وی در مورد رقم قرارداد بازیکنان خارجی تیمش و اینکه گفته می شود با ارقام بسیار بالایی در تیم سپاهان حضور دارند، گفت: خیر قرارداد این دو بازیکن خیلی معقول و حتی از سال گذشته نیز پایین تر بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد دیدار حساس تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: بازی حساسی است و آرزو می کنم تیم ایران پیروز باشد. اینکه این بازی خارج از کشور عراق برگزار می شود، به نفع تیم ماست. پیش بینی من این است تیم ایران با اختلاف دو گل برنده می شود.

تابش درباره حمایت برخی از مسئولان استانی از تیم های شهر خود و اینکه آیا این حمایت در شهر اصفهان از تیم سپاهان می شود یا خیر؟ گفت: مسئولان ما هم حمایت کردند. کنندگان ما در مجلس وارد بحث شدند و از ما حمایت کردند.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تابش: آپشن قرارداد 6 بازیکن پرسپولیس 50 میلیارد است، حمایت از سپاهان؟ این حرف ها توهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش: آپشن قرارداد 6 بازیکن پرسپولیس 50 میلیارد است، حمایت از سپاهان؟ این حرف ها توهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید