ببینید ، پاسخ دندان شکن پورتو به هجمه ها علیه طارمی

به گزارش وبلاگ دوست، در آستانه تقابل پورتو و اسپورتینگ در سومین هفته لیگ پرتقال، هجمه به طارمی بیشتر شده است. باشگاه پورتو نیز در واکنش به هجمه ها علیه مهدی طارمی، مهاجم ایرانی خود، این ویدئو را منتشر کرد و نوشت: مهدی طارمی، شاهزاده ایرانی

ببینید ، پاسخ دندان شکن پورتو به هجمه ها علیه طارمی

پورتو از طارمی به عنوان برترین هنرمند استقبال کرد، یک مار افسونگر واقعی، جاعل، متقلب و کلاهبردار، یک ایرانی که همیشه آماده رفتن و اجرای ترفندهای سیرک است و... این تنها گوشه ای از توهین های عجیب و باورنکردنی باشگاه اسپورتینگ به مهدی طارمی است که فصل گذشته جنجال بزرگی به پا کرد و فوتبال پرتغال را به هم ریخت.

پورتو و اسپورتینگ طی سالیان گذشته همیشه رقابت شدیدی با یکدیگر داشته اند. البته در قرن تازه، لیسبونی ها به همراه پرافتخارترین تیم پرتغال یعنی بنفیکا زیر سایه آبی و سفیدهای شهر بندری بوده اند به نحوی که و طی 24 دوره گذشته لیگ برتر پرتغال، 12 قهرمانی سهم پورتو بوده و بنفیکا با 7 و اسپورتینگ با 4 قهرمانی تنها در پی این تیم معروف پرتغالی بوده اند و بواویشتا یک بار و در سال 2001 تنها تیم خارج از مثلث قدرت پرتغال بوده که به قهرمانی رسیده است.

طارمی بامداد یکشنبه یکصدمین بازی خود برای پورتو را انجام می دهد. دیداری انتقامی برابر تیمی که مسئولین و هوادارانش بارها در رسانه ها به مهاجم ایرانی هجمه وارد نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، پاسخ دندان شکن پورتو به هجمه ها علیه طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، پاسخ دندان شکن پورتو به هجمه ها علیه طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید