بازگشت خشونت و آشوب به بیروت

به گزارش وبلاگ دوست، میدان های مهم پایتخت لبنان دوشنبه شب را هم با خشونت و درگیری میان نیرو های امنیتی و آشوبگران سپری کرد.

بازگشت خشونت و آشوب به بیروت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دوست، میدان های مهم پایتخت لبنان دوشنبه شب را هم با خشونت سپری کرد. منابع لبنانی از بازگشت تنش و ناآرامی ها برای سومین شب متوالی به بیروت خبر دادند.

به گزارش وبگاه خبری النشره، بعضی جوانان معترض در میدان الشهدا به سمت نیرو های امنیتی سنگ، ترقه و فشفشه پرتاب می کردند و در مقابل نیرو های امنیتی برای متفرق کردن آن گاز اشک آور شلیک کردند.

بعضی جوانان خودرویی را که در میدان الشهدا پارک بود واژگون کردند. یک خودروی دیگر را هم که می خواست چند نفر از جوانان منطقه را زیر بگیرد واژگون نموده و سپس آن را به آتش کشیدند.

در همین حال مسئولان جنبش های امل و حزب الله هم از جوانانی که به دنبال انتشار یک ویدئوی موهن به خشم آمده و به خیابان ها آمده بودند خواستند به خانه هایشان بازگردند. این ویدئو که در شبکه های اجتماعی لبنان منتشر شده موهن به عقاید دینی و تحریک کننده اختلافات طائفه ای بود.

بعضی خیمه های تحصن کنندگان در میدان الشهداء هم امشب مثل شب گذشته به آتش کشیده شد.

پس از درگیری چند ساعته دوشنبه شب میان آشوبگران و نیرو های امنیتی در میدان الشهداء درحال حاضر آرامش به میدان بازگشته و نیرو های ارتش و ضد شورش به شکل گسترده در آنجا مستقر هستند.

ریا الحسن وزیر کشور دولت پیشبرد امور لبنان روز یکشنبه تاکید نمود که نفوذی ها، درگیری هایی را بین معترضان و نیرو های امنیتی ساخته و پرداخته نموده اند.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشت خشونت و آشوب به بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت خشونت و آشوب به بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید