ایراندوست: از گروه صعود می کنیم و اتفاقات خوبی را رقم می زنیم

به گزارش وبلاگ دوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: اگر منطقی به شرایط نگاه کنیم برای قهرمانی به هند نخواهیم رفت ولی تمام توان خود را به کار می گیریم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

ایراندوست: از گروه صعود می کنیم و اتفاقات خوبی را رقم می زنیم

به گزارش وبلاگ دوست، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در تمرین صبح امروز این تیم گفت: شرایط تیم عالی است اما اگر منطقی به شرایط نگاه کنیم برای قهرمانی به هند نخواهیم رفت ولی تمام توان خود را به کار می گیریم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد: من 22 سال است در ورزش حرفه ای هستم ولی از اردیبهشت 1400 برابری کامل در اردوهای ما نسبت به آقایان وجود داشت و همه وعده ها محقق و پاداش ها پرداخت شد. تنها دغدغه ما بازی تدارکاتی بود که کمپ اروپایی ما متاسفانه لغو شد.

ایراندوست گفت: ما با 14 کشور برای بازی تدارکاتی تماس گرفتیم. حدود 80 درصد آنها، ایران را تیم قدرتمندی نمی دانستند چون از رنکینگ خارج شده بود. البته ما راهی مسابقات قهرمانی آسیا هستیم تا نشان دهیم چه رقیبی هستیم. آنها یک بازی محبت آمیز خوب را از دست دادند. این ها اتفاقاتی است که در گذشته افتاده و ما تبعات آن را دیدیم.

وی توضیح داد: روان شناس تیم در اردو 3 تا 4 جلسه با بازیکنان صحبت نموده و فکر آنها را آماده می نماید. انتظار مسئولان به ما روحیه و انگیزه بیشتری می دهد. من تا به حال ندیدم که تیمی تا این حد بخواهد که حقانیت خود را ثابت کند.

مریم ایراندوست گفت: ما با انگیزه هستیم ولی برای قهرمانی راهی مسابقات نمی شویم. هند در یک تورنمنت در برزیل شرکت نموده، چین 8 بار قهرمان آسیا شده و سابقه حضور در جام جهانی و المپیک را دارد. چین تایپه هم در رنکینگ از ما بالاتر است. ما می رویم که از گروه صعود کنیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

او ادامه داد: از زمان ورود به ازبکستان، حواشی زیادی اطراف تیم ملی بوده و به آن عادت نموده ایم. ترکیب 23 نفره اعزامی به مسابقات، 3 روز قبل از اعزام تعیین می گردد.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران 24 دی ماه به مسابقات قهرمانی آسیا در هند اعزام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ایراندوست: از گروه صعود می کنیم و اتفاقات خوبی را رقم می زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراندوست: از گروه صعود می کنیم و اتفاقات خوبی را رقم می زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید