انتشار اولین تصاویر از عبدالله دوم با شاهزاده جنجالی حمزه بعد از حوادث امنیتی اردن

به گزارش وبلاگ دوست، برای اولین بار پس از حوادث امنیتی اردن که رسانه های عربی از آن به عنوان کودتای نافرجام یاد می نمایند، تصاویری از پادشاه اردن و شاهزاده حمزه ولیعهد سابق و برادر ناتنی عبدالله دوم بر سر قبرستان سلطنتی منتشر شده است.

انتشار اولین تصاویر از عبدالله دوم با شاهزاده جنجالی حمزه بعد از حوادث امنیتی اردن

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دوست، عبدالله دوم، پادشاه اردن و شاهزاده حمزه بن الحسین، برادر ناتنی شاه اردن امروز (یک شنبه 11 آوریل) حین زیارت قبرستان های سلطنتی به مناسبت صدمین سال تاسیس کشور اردن با هم ظاهر شدند.

رسانه های وابسته به دولت اردن تصاویری از پادشاه اردن و شاهزاده حمزه در کنار دیگر اعضای خاندان حاکم بر این کشور را پخش کردند که در حال گذاشتن تاج گل یادبود بر مزار سرباز گمنام بودند.

منابع اردنی اخیراً از یک اقدام خطرناک علیه امنیت ملی این کشور خبر داده بودند که با اقدام بموقع سرویس های امنیتی مهار شده بود. این منابع بیان کردند که شاهزاده حمزه ولیعهد سابق و برادر ناتنی عبدالله دوم نقش اساسی در این تحولات را داشته است.

روزنامه واشنگتن پست شنبه شب در گزارشی بیان کرد که دولت اردن شاهزاده حمزه بن حسین و 20 نفر دیگر را به اتهام تهدید امنیت کشور بازداشت کرد. واشنگتن پست نوشت: مقامات اردنی شاهزاده حمزه بن حسین را به همراه 20 نفر دیگر به دلیل آنچه تهدید برای امنیت کشور اردن خوانده شده است، بازداشت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتشار اولین تصاویر از عبدالله دوم با شاهزاده جنجالی حمزه بعد از حوادث امنیتی اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اولین تصاویر از عبدالله دوم با شاهزاده جنجالی حمزه بعد از حوادث امنیتی اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید