اعلام بازگشایی موزه متروپولیتن پس از 6 ماه

به گزارش وبلاگ دوست، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازگشایی موزه متروپولیتن پس از 6 ماه صورت می گیرد.

اعلام بازگشایی موزه متروپولیتن پس از 6 ماه

داستان چیست؟

دنیل ویس، رئیس موزه هنر متروپولیتن گفت: بازگشایی موزه متروپولیتن پس از نزدیک به 6 ماه، لحظه ای تاریخی برای موزه و شهر نیویورک خواهد بود. در ماه های بلاتکلیفی، انزوا و اندوه ما بی صبرانه در انتظار روزی بودیم که بتوانیم بار دیگر در جایی که همه می توانند تسلی و حس ارتباط اجتماعی را پیدا نموده و الهام بگیرند، پذیرای بازدیدکنندگان باشیم. دیدن این که بازدیدکنندگان دوباره به موزه پا می گذارند، تجربه قدرتمندی خواهد بود.

مکس هولین، رئیس این موزه نیز می گوید: وقتی موزه در تمام این ماه ها تعطیل بود، اشتیاق جامعه عظیم هنردوستانمان هم در نیویورک و هم در دنیا به ما انگیزه می بخشید. حالا می توانیم موزه متروپولیتن را به روی همگان بازگشایی نموده و به وسیله برنامه ها و تورهای مجازی به ارتباط با مخاطبانمان در جای جای دنیا ادامه دهیم.

بازگشایی چهارمین موزه پربازدید دنیا منوط به رعایت دستورالعمل های جدید پیشگیرانه است که از آن جمله می توان به تجهیز کارکنان، محدود کردن تعداد بازدیدکنندگان به 25 درصد ظرفیت موزه و ثبت زمان ورود هر بازدیدکننده اشاره نمود.

موزه متروپولیتن عظیمترین موزه هنری آمریکاست که در سال 1870 افتتاح شد. این موزه یکی از مشهورترین موزه های دنیا بوده و سالانه حدود چهار میلیون بازدیدکننده دارد. در این موزه کلکسیونی عظیم و کمیاب از آثار مربوط به تاریخ اسلام و ایران باستان نیز وجود دارد.

منبع: همگردی

به "اعلام بازگشایی موزه متروپولیتن پس از 6 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام بازگشایی موزه متروپولیتن پس از 6 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید