استاندار: 12 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان در حال ساخت است

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به واگذاری 2 هزار و 514 واحد مسکن مهر در استان خوزستان گفت: حدود 12 هزار مسکن مهر دیگر نیز در استان خوزستان در حال ساخت است.

استاندار: 12 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان در حال ساخت است

غلامرضا شریعتی امروز (اول آبان ماه) در آیین واگذاری 2 هزار و 514 واحد مسکن مهر به متقاضیان در خوزستان که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار گشت، اظهار کرد: امروز 2 هزار و 514 واحد مسکن مهر را در 13 شهرستان استان خوزستان به بهره برداری رسیده و به متقاضیان واگذار شدند.

به گزارش وبلاگ دوست، وی اضافه نمود: تمام این واحدهای واگذارشده متقاضی داشته اند؛ حدود 12 هزار مسکن مهر دیگر نیز در استان خوزستان در حال ساخت است که متاسفانه حدود 8 هزار واحد از این تعداد، فاقد متقاضی است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیریت جدید راه و شهرسازی در خوزستان فعالانه در بحث مسکن مهر عمل نموده و بسیاری از مسائل این بخش را برطرف نموده است، توضیح داد: کوشش خواهیم کرد کار ساخت آن تعداد از واحدهای مسکن مهر که متقاضی دارند، به اتمام برسد و برای باقی مانده واحدها نیز اگر متقاضی وجود داشته باشد متعهد هستیم که آن ها را بسازیم.

وی در مورد طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت: 28 هزار نفر واجد شرایط در خوزستان وجود دارد که تا به امروز 24 هزار قطعه زمین برای آن ها معین شده است.

شریعتی ادامه داد: از 28هزار واجد شرایط، تا به امروز 18 هزار نفر ثبت نام انجام داده اند و 6 هزار نفر نیز اطلاعات خود را کامل بارگزاری نموده اند. 3 هزار و 418 نفر نیز تا به امروز پرداخت انجام داده اند تا کار ساخت مسکن پیش برود و امروز نیز به صورت نمادین به تعدادی از این افراد قرارداد واگذاری زمین تحویل داده شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: از متقاضیان دریافت مسکن در طرح اقدام ملی درخواست می گردد نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند تا زمین های مورد نظر به آن ها تحویل داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استاندار: 12 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار: 12 هزار واحد مسکن مهر در خوزستان در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید