استانداردسازی و ایمن سازی معابر شهری دشت آزادگان الزامی است

به گزارش وبلاگ دوست، عوده زاده بر استانداردسازی سرعتکاه ها، تسهیل ترافیک در شهر و ایمن سازی معابر عمومی در سطح شهرستان تاکید نمود.

استانداردسازی و ایمن سازی معابر شهری دشت آزادگان الزامی است

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت وگو با خبرنگار از ، با اشاره به برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان با تاکید بر لزوم استانداردسازی سرعتکاه ها در خیابان ها و بعلاوه تسهیل در ترافیک شهری به ویژه در شهر سوسنگرد گفت: سهولت در رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطرات آن از اهداف برگزاری این جلسه ها به تعداد می فرایند.

او با بیان اینکه اجرای مصوبه های این جلسه ها می تواند خطرات ترافیکی را به حداقل برساند، اضافه کرد: هماهنگی و تعامل سازنده بین اداره ها برترین راه چاره برای حل مسائل ترافیکی شهر ها است و مسئولان مربوطه مکلف به اجرای تعهدات و وظایف خود در این زمینه هستند.

عوده زاده حضور بیشتر نیرو های پلیس راهور در نقاط حادثه خیز، کاهش بار ترافیکی خیابان های اصلی، استانداردسازی سرعت گیرها، ساماندهی میادین شهر، نصب علائم هدایت و رانندگی و بعلاوه ساماندهی دست فروشان را از اولویت های کاری شورای ترافیک دشت آزادگان اسم کرد و بیان داشت: بر همین اساس مصوبه های شورای ترافیک باید عملی و گزارش آن به فرمانداری اعلام گردد تا بتوانیم مسائل و مسائل شهرستان در این خصوص مرتفع کنیم.

این مقام مسئول در خاتمه بر لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز در جاده های مواصلاتی شهرستان از جمله؛ جاده سوسنگرد - بستان (محدوده روستای فنیخی) و تسریع در حل این مشکل تاکید نمود.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استانداردسازی و ایمن سازی معابر شهری دشت آزادگان الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردسازی و ایمن سازی معابر شهری دشت آزادگان الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید