ادامه رایزنی های روسیه و آمریکا درباره سرنوشت پیمان استارت-3

به گزارش وبلاگ دوست، دور دیگری از مذاکرات دیپلمات های روسیه و آمریکا درباره اجرای پیمان کاهش تسلیحات راهبردی تهاجمی (استارت-3) طی هفته گذشته در ژنو انجام شد، البته مسکو و واشنگتن نتیجه مشخصی از این رایزنی ها اعلام نکرده اند.

ادامه رایزنی های روسیه و آمریکا درباره سرنوشت پیمان استارت-3

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دوست به نقل از خبرگزاری نووستی، یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه آمریکا امروز، جمعه بیان نمود که هجدهمین نشست کمیسیون دوجانبه رایزنی های روسیه-آمریکا درباره اجرای پیمان مربوط به ادامه کاهش و محدودسازی تسلیحات راهبردی تهاجمی (معروف به استارت-3) طی هفته گذشته در ژنو برگزار شد. این مذاکرات در روزهای 6 الی 13 نوامبر (15 الی 22 آبان ماه) انجام شد.

وزارت امور خارجه روسیه نیز روز گذشته (پنجشنبه) انجام این مذاکرات را مورد تایید قرار داد. بر اساس این اطلاعات، هیئت های نمایندگی آمریکا و روسیه به بررسی مسائل مهم مربوط به اجرای توافقات در چارچوب این توافقنامه ادامه دادند.

دور قبلی این رایزنی ها که در سطح معاونین وزرای خارجه دو کشور برگزار شد، در ماه جولای سال جاری (تابستان گذشته) اجرا شده بود.

مدت اعتبار پیمان کاهش تسلیحات راهبردی تهاجمی ( استارت-3) در ماه فوریه سال 2021 به سرانجام خواهد رسید و دولت آمریکا تاکنون مشخص نکرده که قصد دارد چه تصمیمی در باره تمدید یا عدم تمدید آن اتخاذ کند.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادامه رایزنی های روسیه و آمریکا درباره سرنوشت پیمان استارت-3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه رایزنی های روسیه و آمریکا درباره سرنوشت پیمان استارت-3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید