اخراج 809 واحد دامی از مراتع استان زنجان

به گزارش وبلاگ دوست، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: 809 واحد دامی در تیرماه سال جاری که به صورت غیرمجاز در مراتع استان چرا می کردند، اخراج شدند.

اخراج 809 واحد دامی از مراتع استان زنجان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری وبلاگ دوست از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، سرهنگ رضا مهدیون اظهار کرد: در تیرماه سال جاری در مراتع استان زنجان از سوی 809 واحد دامی چرای غیرمجاز رخ داد که با پیگیری های یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان این دام ها اخراج شدند.

وی با بیان اینکه ورود دام غیرمجاز و چرای بی رویه به عنوان عوامل مهم در تخریب پوشش گیاهی به شمار می فرایند، اضافه نمود: رویه اخراج این دام ها در ماه گذشته در شهرستان های خدابنده، ماهنشان و سلطانیه اجرا شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: پروژه مدیریت چرا و کنترل دام به عنوان یکی از اقدامات حفاظتی مهم در ایجاد تعادل دام و مرتع در عرصه های مرتعی زنجان اجرا می گردد و با هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی طبق قانون برخورد می گردد.

مهدیون با اشاره به اینکه در این بازه زمانی 76 مورد پفراینده تخریب و تصرف اراضی مرتعی و جنگلی با مساحت 444 هکتار در این یگان پیگیری شده ادامه داد: در راستای برخورد قانونی با متخلفان عرصه های منابع طبیعی، یگان حفاظت این اداره کل به صورت شبانه روزی و تداوم بخش در عرصه ها حضور داشته و از هرگونه تخریب، تصرف، قاچاق چوب، حریق و ساخت وساز غیرمجاز در اراضی ملی جلوگیری می نماید.

4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "اخراج 809 واحد دامی از مراتع استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج 809 واحد دامی از مراتع استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید