آشنایی با بهترین مراکز خرید اتاوا

به گزارش وبلاگ دوست، وقتی حرف سفر کردن، آنهم به کشور جذابی مانند کانادا می شود، نمی توانیم خرید سوغاتی را فراموش کنیم. اگرچه شهرهایی مانند تورنتو و ونکوور کلانشهرهایی مدرن و پیشرفته هستند، اما نباید از مراکز خرید اتاوا نیز غافل شد.

آشنایی با بهترین مراکز خرید اتاوا

به هر حال اتاوا مرکز کانادا و کننده این کشور است. به همین دلیل این شهر نیز میزبان تعدادی از بهترین مراکز خرید کانادا است تا شهفرایندان و گردشگران بتوانند محصولات و مایحتاج مورد نیاز خود را از آنها خریداری کنند.

در این مقاله از وبلاگ ققنوس و با گشت و گذار در منطقه ها مختلف مرکز کانادا، تعدادی از بهترین مراکز خرید در اتاوا را برای شما انتخاب کرده ایم تا در صورت سفر به این شهر با تور کانادا، راهنمای خوبی برای خرید سوغاتی کانادا باشد. پس تا سرانجام همراه ما باشید.

CF Rideau Centre

اگر در مرکز شهر بودید و دوست داشتید به یکی از بهترین مراکز خرید اتاوا سر بزنید، هیچ گزینه ای بهتر از CF Rideau Centre نخواهد بود. در این فروشگاه بزرگ بیش از 180 فروشگاه مختلف از برندهای معتبر جهانی و کانادایی حضور دارند. در مرکز خرید CF Rideau Centre می توانید هر چیزی از قبیل مد و پوشاک، لوازم آرایشی و زیبایی، دکوراسیون و سبک زندگی و تفریح که نیاز دارید پیدا کنید.

Bayshore Shopping Centre

یکی دیگر از مراکز خرید برتر اتاوا، مرکز خرید Bayshore است که در محله Nepean و غرب اتاوا واقع شده است. در این مرکز خرید انواع مختلفی از فروشگاه ها حضور دارند و می توانید به تعدادی از بهترین بوتیک های اتاوا سر بزنید. سالانه بیش از 7 میلیون از این مرکز خرید بازدید می کنند تا محصولات مورد نظر خود را از 156 فروشگاه حاضر در این مجموعه خریداری کنند.

اما یکی دیگر از مواردی که باعث شده است تا Bayshore به یکی از بهترین مراکز خرید در اتاوا تبدیل شود، دسترسی و موقعی مناسب این فروشگاه است. این فروشگاه با پارک ساحلی اندرو هایدن فاصله کمی دارد و پس از خرید می توانید در این پارک استراحت و تفریح کنید.

ByWard Market

اما مهمترین مراکز خرید اتاوا تنها در پاساژها و فروشگاه های بزرگ این شهر قرار ندارند، بلکه تعدادی از محله های این شهر نیز مقصد مناسبی برای خرید در اتاوا به شمار می فرایند. منطقه ByWard یکی از مهمترین و مجذوب کننده ترین منطقه ها شهر اتاوا است و بسیاری از گردشگرانی که به اتاوا کانادا سفر می کنند، حتما سری به این محله خواهند زد.

در این محله یک بازار عمومی بزرگ وجود که از مجذوب کنندهترین مراکز خرید در اتاوا است. این بازار که در منطقه شرق تپه مجلس واقع شده است، پر از فروشگاه هایی است که محصولات تازه و متنوعی از قبیل انواع نوشیدنی، محصولات گیاهی و دامی و… را به فروش می رسانند.

Sparks Street

قدیمی ترین خیابان مخصوص عابرین پیاده در کانادا، یکی دیگر از مراکز خرید در اتاوا است که حتما باید به آن سر بزنید. این خیابان که در جنوب تپه مجلس واقع شده، علاوه بر این که یک مرکز عالی برای خرید سوغات کانادا به شمار می رود، از جاذبه های گردشگری اتاوا نیز به شمار می رود.

در این خیابان مغازه های مختلفی وجود دارند که محصولات مختلفی از قبیل پوشاک، محصولات محلی و سوغات کانادا را به فروش می رسانند. همچنین تعدادی از برندهای مطرح جهانی و برخی از طراحان طلا و جواهر کانادا نیز در این خیابان حضور دارند.

ضمن اینکه بافت تاریخی، جنب و جوش و سرزندگی اهالی اتاوا در این خیابان، جلوه خاصی به آن داده است و می تواند اوقات خوشی را برای شما بسازد.

Sparks Street قدیمی ترین خیابان مخصوص عابرین پیاده در کانادا، یکی دیگر از مراکز خرید در اتاوا است که حتما باید به آن سر بزنید

Wellington West

Wellington West یکی دیگر از محله های اتاوا است که در نزدیکی تپه مجلس واقع شده و از مراکز خرید اتاوا به شمار می رود. این محدوده به داشتن فروشگاه های خوب اما با قیمت مناسب شناخته می شود و از جمله مراکز خرید ارزان اتاوا به شمار می رود.

اما بیش از هر چیز، این محدوده به این معروف است که با گشت و گذار در آن می توانید محصولات خاص و مجذوب کنندهی پیدا کنید که شاید در هیچ کجای اتاوا و حتی کانادا مانند آن وجود نداشته باشد. ضمن اینکه Wellington West یکی از بهترین جاها برای شکمگردی و خوردن غذاهای خوشمزه و هیجان انگیز است.

منبع: ققنوس

به "آشنایی با بهترین مراکز خرید اتاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین مراکز خرید اتاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید