آرا نو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال؛ تراکتور محکوم شد

به گزارش وبلاگ دوست، تهران (پانا) - کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون آرای خود را در مورد تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به بعضی باشگاههای مورد شکایت خاطرنشان کرد.

آرا نو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال؛ تراکتور محکوم شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به توضیح زیر است:

*با توجه به شکایت محمد عرب نیاسر از باشگاه طرفدار تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 4 میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پرونده شکایت هادی امینی پاک از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 390 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 502 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پی شکایت محمد غلامزاده گماری از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته شرایط در مورد دعوای خواستار به جهت عدم اعمال حق فسح به وسیله وی روبرو با تکلیفی نیست و قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت مهدی جمالی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 780 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 17 میلیون و 4هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط دعوای خواستار را نسبت به مابقی خواسته مردود اظهار داشت.

*در پرونده شکایت سیداحمد سیدصالحی آهی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 810 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته شرایط دعوای خواستار را به مقدار 50 میلیون ریال مردود اظهار داشت.

*در پی شکایت حسین گوهری از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 430 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*با توجه به شکایت مصطفی صداقت از باشگاه تراکتور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 536 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم گشت.

*در پرونده شکایت جواد مولایی از باشگاه علم و ادب تبریز، این باشگاه به پرداخت 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پی شکایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پادما یدک ایران و علی ناعم (فسخ غیرموجه)، کمیته شرایط نسبت به دعوای خواستار مبنی بر فسخ غیرموجه و غرامت ناشی از آن قرار رد صادر و اظهار داشت.

لازم به ذکر است، آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آرا نو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال؛ تراکتور محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرا نو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال؛ تراکتور محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید