2 مدال برنز نتیجه کوشش کاروان ایران در روز دوم بازی های یونیورسیاد

به گزارش وبلاگ دوست، در روز دوم بازی های یونیورسیاد کاروان ایران به 2 مدال برنز دست یافت.

2 مدال برنز نتیجه کوشش کاروان ایران در روز دوم بازی های یونیورسیاد

به گزار ش وبلاگ دوست، بیست و نهمین دوره بازی های دنیای دانشجویان (یونیورسیاد 2017) به میزبانی چین تایپه در حال برگزاری است و کاروان ایران امروز(دوشنبه) در دومین روزِ بازی های 2 مدال برنز در رشته تکواندو به دست آورد.

نتیجه نمایندگان ایران در روز دوم/

جودو:

تورج چناری، ملی پوش وزن 81 - کیلوگرم ایران در مبارزه نخست پیروز شد سالازار از شیلی را با سه امتیاز وازاری مغلوب کند اما در ملاقات بعد مقابل ایوان پتر از جمهوری چک ایپون شد. چناری در شانس مجدد به مصاف آندرانیک چاپاریان از ارمنستان رفت که در این مسابقه هم با ضربه فنی باخت و ایپون شد تا دومین نماینده جودوی ایران نیز از بازی های یونیورسیاد حذف گردد. ایران دو نماینده در مسابقات جودوی یونیورسیاد داشت که حمیدرضا سجادی فرد در وزن 100 + کیلوگرم روز گذشته (یکشنبه) و تورج چناری در وزن 81 - کیلوگرم امروز (دوشنبه) دست شان به مدال نرسید.

تیروکمان:

در ادامه مسابقات دانشجویان دنیا در تایوان و پیکارهای تیر و کمان میکس یونیورسیاد، کمانداران کشورمان در دور دوم مقابل میزبان قرارگرفته و مغلوب شدند.تیم ایران با 146 امتیاز از دور رقابت ها مقابل چین تایپه 148 امتیازی از دور رقابت ها حذف شد. این تیم در مرحله اول مقابل قزاقستان با نتیجه 151 به 145 حریف را شکست داده بود.

در بخش انفرادی نیز تمامی کمانداران کامپوند ایران با شکست در مراحل حذفی، از رسیدن به مراحل بالایی بخش انفرادی یونیورسیاد بازماندند.

تکواندو:

تیم پومسه پسران با ترکیب مهدی جمالی، محمد جواد خیری و امیررضا مهربان به رقابت با سایر تیم ها پرداخت و 7.51 امتیاز کسب کرد تا در کنار ویتنام، به مدال برنز مشترک برسد. کره جنوبی و چین تایپه در این بخش به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند. تیم پومسه دختران ایران هم در مرحله نهایی این مسابقات به رقابت با حریفانی از ترکیه، کره جنوبی، ویتنام، چین، روسیه، چین تایپه و آمریکا پرداخت و در نهایت امتیاز 7.4 را به دست آورد. با این امتیاز، ایران از رسیدن به مدال بازماند و پنجم شد. مهسا صادقی، فاطمه حسام و نگین گیل سمایی ترکیب ایران را تشکیل می دادند. تیم میکس ایران نیز متشکل از امیررضا مهربان و مهسا صادقی در رقابت با سایر حریفان خود امتیاز 7.16 را کسب کرد و پیروز شد با قرار دریافت در رده سوم مشترک با ویتنام مدال برنز را از آن خود کند.

والیبال:

تیم والیبال ایران در دومین بازی خود امروز به مصاف امارات رفت و در یک بازی راحتن 3 بر صفر به پیروزی رسید و فردا مقابل آرژانتین قرار خواهد گرفت.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "2 مدال برنز نتیجه کوشش کاروان ایران در روز دوم بازی های یونیورسیاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مدال برنز نتیجه کوشش کاروان ایران در روز دوم بازی های یونیورسیاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید