چیدمان با رنگ سفید در دکوراسیون و طراحی داخلی آپارتمان

به گزارش وبلاگ دوست، افراد زیادی رنگ سفید را رنگی بی روح و بی نشاطی می دانند و به این باور اشتباه اعتقاد دارند که رنگ سفید در دکوراسیون خانه به معنی نبود هیچگونه شادابی در طراحی دکوراسیون خانه است. در صورتی که رنگ سفید خود منعکس کننده تمامی رنگ ها است. به عبارت دیگر هنگامی که از میزان زیادی رنگ سفید در طراحی داخلی استفاده می گردد، مکانی برای پدیدار شدن دیگر المان ها در دکوراسیون فراهم می گردد.

چیدمان با رنگ سفید در دکوراسیون و طراحی داخلی آپارتمان

آپارتمان هایی که در زیر مشاهده می کنید تماما سفید نیستند، اما به مقداری استفاده شده اند که همچون یک بوم نقاشی خود را در اختیار یک طراح قرار می دهند تا دیگر اجزای خانه و به طور کلی ریتم زندگی را به تصویر بکشند. از دیوارهای صاف و سفید گرفته تا کانترها و کابینت ها بهمراه مبلمان لوکس سفید رنگ همگی محیطی شگفت انگیز در خانه خلق نموده اند. البته هر بیننده ایی ممکن است در نگاه اول این طرح های سفید را بگونه ایی افراطی ببیند که البته تا حدودی هم درست است. با زیاده روی در طرح های سفید، فضای خانه تبدیل به محیطی شده است که با قرار دادن کوچکترین وسلیه در خانه مانند یک فنجان قرمز رنگ، به شدت خود را در تمام فضا نمایان می نماید. برای مثال می توانید به گیاهان گلدانی سبز توجه کنید که چه ترکیب زیبایی را با رنگ سفید بوجود آورده اند و چگونه با هنرنمایی تمام خودنمایی می نمایند. بسیاری از افراد از داشتن چنین طرحی در خانه خود بیمناک هستند اما همین موضوع به زیبایی، تازگی و یگانگی این طرح یاری بسیاری نموده است.

بعلاوه فضای روشن و سفید به عظیم تر شدن و دلباز شدن فضا یاری بسیار زیادی می نماید و به همین علت استفاده از تِم سفید رنگ در آپارتمان های کوچک به شدت توصیه می شوند.

رنگ سفید در دکوراسیون

منبع: اتاق

به "چیدمان با رنگ سفید در دکوراسیون و طراحی داخلی آپارتمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان با رنگ سفید در دکوراسیون و طراحی داخلی آپارتمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید