هتل کراس وی باکو، هتلی با امکانات خوب و هزینه متوسط، عکس

به گزارش وبلاگ دوست، مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی به باکو سفر می نمایند، دوست دارند در کنار تفریح،گردش و خوش گذرانی، در هزینه های سفر هم صرفه جویی نمایند.

هتل کراس وی باکو، هتلی با امکانات خوب و هزینه متوسط، عکس

یکی از بهترین راه ها برای این کار، انتخاب هتل مناسب با هزینه اقامت کم است. هتل کراس وی باکو (Crossway Hotel Baku) هتل 3 ستاره ای است که نسبت به امکاناتش، هزینه اقامت مناسبی دارد و مهمانان می توانند در این هتل اقامت راحت داشته و در هزینه سفرشان صرفه جویی کنند.

از امکانات مهم و شاخص هتل کراس وی باکو اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان است. معمولا مسافرانی که با خودروی شخصی خود به باکو سفر می کنند، نگران پیدا کردن جا پارک امن و مناسب برای ماشینشان هستند که در این مورد در هتل کراس وی باکو هیچ گونه مشکل و نگرانی نخواهند داشت.

اینترنت وای فای رایگان نیز در لابی، اتاق ها و تمام بخش های هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرد و آن ها می توانند با اینترنت پرسرعت عکس هایشان را در رسانه های اجتماعی با دوستانشان سریعا به اشتراک بگذارند و یا بسیاری از کارهایشان را به وسیله اینترنت انجام دهند.

موقعیت هتل کراس وی باکو

هتل کراس وی باکو در فاصله 8 کیلومتری از مرکز خرید گنجلیک (Ganjlik) قرار گرفته است و موقعیتش در شهر بسیار خوب است. مهمانان می توانند با استفاده از تاکسی و مترو به مراکز خرید و جاهای دیدنی باکو دسترسی داشته باشند.

هتل کراس وی باکو با ایستگاه مترو فاصله کمی دارد و این یکی از مزایای اقامت در این هتل است. یک رستوران و یک بار نیز در هتل کراس وی باکو وجود دارند که برای میزبانی از مهمانان با انواع نوشیدنی ها و خوراکی های خوشمزه نهایت کوشششان را می کنند.

امکانات اتاق ها

در هتل کراس وی باکو انواع اتاق ها نظیر اتاق خانواده، اتاق عروس، اتاق تراس دار، اتاق های عایق صدا، اتاق های سیگار-ممنوع و ... وجود دارند و مهمانان می توانند اتاق مدنظرشان را رزرو کنند. در تمامی اتاق های مهمان اسباب و لوازم اقامتی استاندارد ازقبیل تلویزیون ال سی دی همراه با کابل کانال ها، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، سیستم اعلام حریق، سیستم اعلام شرایط امنیتی، مبلمان، تخت، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی و ... برای مهمانان فراهم شده اند.

خدمات اتاق، نظافت روزانه، بسته غذایی و صبحانه در اتاق به تمامی اتاق ها تعلق داشته و ارائه می شود. نظافت و تمیزی اتاق های هتل کراس وی باکو اطمینان بخش و رضایت بخش است. خدماتی چون اتو و خشکشویی در صورت درخواست مهمانان، ارائه می گردند و مشمول هزینه هستند.

خدمات و امکانات هتل

در لابی هتل کراس وی باکو امکاناتی چون مبلمان، تلویزیون، اینترنت، دستگاه واکس کفش، دستگاه خود پرداز، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، آسانسور، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق و ... جهت آسایش و رفاه هرچه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند.

پذیرش 24 ساعته هتل نیز شبانه روز آماده ارائه خدمات به مهمانان است و به تمامی سوالات و نیازهای آن ها به بهترین شکل ممکن پاسخ می دهد. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل تهیه بلیط، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، خدمات برگزاری جلسات و میتینگ، کرایه ماشین، خدمات اتاق، خدمات شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند.

همچنین، در لابی هتل یک بخش مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است و مهمانانی که سیگار مصرف می کنند، تنها در این بخش اجازه کشیدن سیگار دارند. در غیر این صورت سیستم های اعلام حریق در صورت مشاهده دود به صدا در می آیند.

برای مهمانانی که در خرید سوغاتی از شهر باکو دیر نموده اند و یا فروشگاه مورد نظرشان را نیافته اند، فروشگاه و مغازه سوغاتی فروشی در هتل وجود دارد که مهمانان می توانند خریدهایشان را در آن جا انجام دهند. یک سالن زیبایی نیز در لابی هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است و انواع خدمات گوناگون را در زمینه آرایش و پیرایش به مهمانان ارائه می دهد.

تمامی پرسنل و کارکنان هتل کراس وی باکو بسیار کارآزموده، مجرب و خوش برخورد هستند و به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی تسلط دارند. بنابراین، مهمانان در برقراری ارتباط با پرسنل هتل به هیچ مسئله ای برنخواهند خورد. تمام کوشش کادر زحمتکش هتل کراس وی تامین اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان است.

اماکن نزدیک به هتل

فاصله تا ایستگاه متروی اتو غزل: 1.1 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه متروی معمار عجمی- نسیم:3.6 کیلومتر

فاصله تا باغ وحش باکو: 9.1کیلومتر

فاصله تا موزه هنر دولتی آذربایجان: 10.6 کیلومتر

فاصله تا میدان فواره ها: 10.7 کیلومتر

فاصله تا برج های آتش: 10.8 کیلومتر

فاصله تا قلعه دختر: 11.2 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل کراس وی باکو، هتلی با امکانات خوب و هزینه متوسط، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کراس وی باکو، هتلی با امکانات خوب و هزینه متوسط، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید