مگوایر: برای کسب جام ها تلاش می کنیم نه سهمیه لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ دوست، مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید هدف این تیم قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر لیگ جزیره نیست، بلکه کسب قهرمانی ها از جمله فتح لیگ برتر در اولویت آنهاست.

مگوایر: برای کسب جام ها تلاش می کنیم نه سهمیه لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ دوست، تیم فوتبال منچستریونایتد آخرین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس را با سرالکس فرگوسن در سال 2013 کسب کرد و پس از آن دیگر هرگز نتوانسته با سرمربیانی همچون دیوید مویس، لوئیز فن خال، ژوزه مورینیو و اولگنار سولسشایر به این عنوان دست یابد. این فصل هم با توجه به فاصله ای که لیورپول با رقبایش دارد، به نظر می رسد کسب سهمیه لیگ قهرمانان هدف اصلی شیاطین سرخ باشد.

هری مگوایر در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: شما از اول فصل می بینید که ما بیشتر شبیه به یک تیم شده ایم. شما می توانید ببینید که ما کجا می خواهیم باشیم و به کجا می خواهیم برویم. وقتی به منچستریونایتد آمدم، سولسشایر درباره فرایند ساخت پروژه ای که در نظر دارد، خیلی با من صحبت کرد و ما به جایی که می خواهیم باشیم، خواهیم رسید. می توانم ببینم که به کجا داریم می رویم و اکنون سبک بازی که اوله مدنظر دارد در تیم به اجرا در می آید.

وی اضافه کرد: ما هنوز در برخی جنبه ها نیاز به پیشرفت داریم تا به اوج برسیم، جایی که می خواهیم آنجا باشیم. ما دوست نداریم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگیم، ما می خواهیم برای کسب جام ها تلاش کنیم. هنوز نیاز به پیشرفت زیادی داریم، اما احساس می کنیم که در راستا درستی هستیم و اطمینان دارم پایان به هدف مان خواهیم رسید.

گرانقیمت ترین مدافع جهان در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: وقتی برای منچستریونایتد بازی می کنید، هر بازی خیلی بزرگ است. پیش از اینکه به منچستریونایتد بیایم به این موضوع واقف بودم. با جانی اوانس خیلی صحبت می کردم و او به من منچستریونایتد را به عنوان باشگاهی فوق العاده و فراتر از یک باشگاه توصیه کرد. شما می توانید ببینید که منچستریونایتد در این بحران کنونی چگونه عمل کرده و چقدر باکلاس بوده است. منچستریونایتد فراتر از یک باشگاه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مگوایر: برای کسب جام ها تلاش می کنیم نه سهمیه لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگوایر: برای کسب جام ها تلاش می کنیم نه سهمیه لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید