معرفی رویداد کرمانشاه 2020 در جشنواره فرهنگ اقوام لرستان

به گزارش وبلاگ دوست، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از حضور فعال برای معرفی جاذبه های گردشگری و محصولات صنایع دستی و سوغات محلی و همچنین معرفی رویداد کرمانشاه 2020 در جشنواره ملی فرهنگ اقوام در لرستان اطلاع داد.

معرفی رویداد کرمانشاه 2020 در جشنواره فرهنگ اقوام لرستان

به گزارش وبلاگ دوست به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، امید قادری، مدیرکل این استان، امروز چهارشنبه 15 آبان 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگ اقوام با هدف حفظ و تبلیغ سنت ها، ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین مردم، معرفی فرهنگ اقوام مختلف و معرفی جاذبه ها و رونق گردشگری استان ها برگزار می گردد.

او با اشاره حضور فعال استان کرمانشاه در این جشنواره اظهار کرد: در بخش صنایع دستی علاوه بر معرفی آثار فاخر استان، به صورت ویژه سه اثر ملی که شامل گیوه از شهر نودشه، گلیم از شهر هرسین و سازهای سنتی از روستای فش با عنوان دهکده ملی موسیقی ایران در این جشنواره معرفی و برای فروش نیز عرضه خواهند شد.

قادری ادامه داد: اجرای موسیقی آیینی سنتی استان کرمانشاه در کنار اجرای موسیقی های 25 استان شرکت کننده از دیگر برنامه های این استان در جشنواره ملی فرهنگ اقوام در لرستان است.

مدیر کل میراث فرهنگی کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین با برپایی سیاه چادر محلی هنرمندان به پخت نان و شیرینی محلی و توزیع بین شرکت کنندگان در این جشنواره خواهند پرداخت.

قادری یادآور شد: این استان در جشنواره ملی فرهنگ اقوام علاوه بر حضور راهنمای گردشگری برای معرفی کلان رویداد کرمانشاه 2020، نصب ماکت روستاهای پلکانی منطقه هورامان و توزیع اقلام تبلیغاتی همچون بروشور ، نقشه راهنمای گردشگری، مجله راهنمای گردشگری مخصوص بچه ها برای معرفی جاذبه های گردشگری و... حضور می یابد.

جشنواره فرهنگ ملی اقوام از 16 آبان به مدت 5 روز از ساعت 9:30 تا 18:30 در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه فلک الافلاک برپاست.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: میراث آریا

به "معرفی رویداد کرمانشاه 2020 در جشنواره فرهنگ اقوام لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رویداد کرمانشاه 2020 در جشنواره فرهنگ اقوام لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید