مصدومیت بازیکنان و غیبت یار خارجی کارمان را سخت کرد

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: به علت مصدومیت ها و تاخیر در اضافه شدن بازیکن خارجی تیم، با شرایط ایده آل فاصله داشته و کار سختی با توجه به توان رقبا در پیش داریم.

مصدومیت بازیکنان و غیبت یار خارجی کارمان را سخت کرد

نبوشا کنژویچ در گفت وگو با وبلاگ دوست در مورد آمادگی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا برای حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: برنامه هایمان را پیاده می کنیم و روی تیم متمرکزی اما مصدومیت بازیکنان، کار ما را سخت می نماید. یکی از بازیکنان خارجی تیم این هفته اضافه می گردد اما فقط پنج روز قبل از بازی اول این بازیکن را در اختیار خواهیم داشت. به زمان احتیاج داریم تا تمام تیم با هم هماهنگ شوند. امیدوارم برای بازی اول به آمادگی لازم برسیم.

وی اضافه نمود: مصدومیت بازیکنان و دیر اضافه شدن بازیکن خارجی باعث شد در سطحی که توقع داشتم، قرار نداشته باشیم. فکر می کردم 2 بازیکن خارجی تیم حداقل سه هفته قبل به ما بپیوندند تا بتوانیم با تمام نفرات لیگ را آغاز کنیم. از طرف دیگر انتظار نداشتم که مصدومیت های جزئی گریبان گیر تیم گردد و احتیاج به ریکاوری طولانی مدت وجود داشته باشد. با وجود همه مسائل اما سعی می کنیم کار خودمان را انجام دهیم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه در مورد حضور تیم های قدرتمندی مثل مهرام و شیمیدر گفت: هم گروهی های ما از بهترین تیم های بسکتبال ایران هستند. هر بازی برای ما مهم است و امیدوارم مقابل هر تیمی با تمام توان بازی کنیم.

کنژویچ در مورد بازی اول تیمش مقابل مس رفسنجان بیان نمود: در هر لیگ اولین بازی فصل می تواند نتیجه ای غیر قابل پیش بینی رقم بزند. همه تیم ها با شرایط یکسانی لیگ را آغاز می نمایند. به عنوان مربی این موضوع برایم مهم است.

وی با بیان اینکه برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشتی به سود همه تیم هاست، توضیح داد: همه گیری کرونا همه چیز را در جهان تغییر داده و بسکتبال ایران هم از این ماجرا مستثنی نبوده است. برای همه تیم ها بهتر است که بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار گردد. امیدوارم هرچه زودتر شرایط در ایران هم پایدار گردد و بازی ها به صورت رفت و برگشتی و با حضور تماشاگران برگزار گردد.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه اضافه نمود: در حال حاضر تمام بازیکنان مدنظرم در پست های مختلف را جذب نموده ایم. به این بازیکنان ایمان دارم چون همه در تمرینات پیش فصل عالی بودند. در مورد رتبه تیم در این فصل چیزی پیش بینی نمی کنم و تنها مساله ای که در حال حاضر اهمیت دارد، بازی اول است که امیدوارم با پیروزی سالن را ترک کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مصدومیت بازیکنان و غیبت یار خارجی کارمان را سخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت بازیکنان و غیبت یار خارجی کارمان را سخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید