مشخصات خودروی تویوتا میرای 2021 اعلام شد

به گزارش وبلاگ دوست و به نقل از پدال، مصرف کنندگان همچنین گزینه لیزینگ نسخه پایه میرای XLE با اقساط ماهانه 499 دلاری را خواهند داشت. صرف نظر از گزینه خرید میرای جدید، مشتریان تا حداکثر 15 هزار دلار تسهیلات سوخت هیدروژن را دریافت خواهند کرد.

مشخصات خودروی تویوتا میرای 2021 اعلام شد

میرای 2021 بهبودهای بسیار زیادی نسبت به نسل پیشین داشته و از جمله تجهیزات استاندارد آن می توان به چراغ های LED و رینگ های 19 اینچی آلومینیومی اشاره نمود.

با ورود به کابین رانندگان شاهد پشت آمپرهای دیجیتال 8 اینچی و نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی و آمازون الکسا خواهند بود. این خودرو همچنین به سیستم صوتی JBL با 14 بلندگو و یک ساب ووفر مجهز است.

تجهیزات میرای 2021 به همین موارد محدود نمی شوند زیرا میرای XLE دارای فرمان برقی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه ای، جایگاه های جلوی گرم شونده با تنظیم برقی در 8 جهت، شارژر بی سیم گوشی هوشمند، آینه وسط با تیره شوندگی اتوماتیک و… است.

از نظر ایمنی هم طیف گسترده سیستم های یاری راننده وجود دارد که از جمله آن ها می توان مواردی همچون نوربالای اتوماتیک، پایش نقاط کور با هشدار ترافیک پشتی و تشخیص عابران پیاده را نام برد. میرای جدید همچنین به هشدار خروج از راستا با دستیار فرمان، دستیار علائم ترافیکی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل راداری مجهز است.

یک پکیج تکنولوژی 1410 دلاری نیز وجود دارد که شامل دوربین دید محیطی، نورپردازی جایگاه های جلو و دستیار پارک جلو و عقب با ترمز اتوماتیک است.

خریدارانی که به دنبال مدلی لوکس تر هستند می توانند میرای لیمیتد با قیمت پایه 66 هزار دلار را انتخاب نمایند. این خودرو نیز با اقساط ماهانه 549 دلاری در دسترس است. برف پاک کن های حساس به باران، سانروف پانورامیک، رینگ های 19 اینچی و… از جمله تجهیزات میرای لیمیتد است. رینگ های 20 اینچی سوپر کروم نیز با قیمت 1120 دلار در دسترس هستند.

تغییرات عظیم تر این مدل در کابین اتفاق افتاده اند جایی که جایگاه های جلوی گرم و سرد شونده، جایگاه راننده و سرنشین با تنظیم برقی در 8 جهت، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه ای، صفحه نمایش عقب کابین، دوربین دید عقب دیجیتال، آفتاب گیرهای برقی و… وجود دارند.

تمامی نسخه های تویوتا میرای 2021 دارای پلتفرم دیفرانسیل عقب بوده و از دسته سلول های سوخت جدیدی سود می برند که کوچک تر و سبک تر از قبل هستند. این خودرو دارای سه باک ذخیره هیدروژن، باتری لیتیوم-یونی 1.24 کیلووات ساعتی و پیشرانه الکتریکی با قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتون متر است.

میرای جدید توانایی رسیدن به سرعت 96 کیلومتر در ساعت در عرض 9.2 ثانیه را داشته و شعاع حرکتی آن نیز 647 کیلومتر اعلام شده هرچند این برد در مدل لیمیتد به 575 کیلومتر کاهش می یابد.

منبع: جام جم آنلاین

به "مشخصات خودروی تویوتا میرای 2021 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات خودروی تویوتا میرای 2021 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید