محمدی راد: عطایی نباید برای بازیکن ما خط و نشان بکشد

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان معتقد است؛ درگیری در والیبال رایج است اما خط و نشان کشیدن مربی برای بازیکن حریف جایز نیست و سرمربی کاله نباید برای بازیکن ما خط و نشان می کشید.

محمدی راد: عطایی نباید برای بازیکن ما خط و نشان بکشد

به گزارش وبلاگ دوست، رحمان محمدی راد پس از پیروزی 3بر2 تیمش برابر کاله مازندران اظهار کرد: باید به کل مجموعه تیم تبریک می گویم. این بازی را با استفاده از کل نفراتمان پیروز شدیم و بازیکنان با توجه به بازی چهارشنبه، امروز با تمام غیرتشان بازی کردند.

وی ادامه داد: برخی از بازیکنان خسته بودند، اما توانستیم با یک کار تیمی پیروز این دیدار شویم. معتقد هستم کاله بسیار باکیفیت بازی کرد و می توانست پیروز این مصاف باشد.

محمدی راد اضافه کرد: تیم کاله با استفاده از سرویس های خوب ما را تحت فشار قرار داده بود، اما خوشبختانه در لحظاتی از بازی توانستیم از امتیازات لازم به خوبی استفاده کنیم و شرایط را به نفع خودمان عوض کنیم و به مجموعه سپاهان تبریک می گویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص درگیری میان بازیکنان دو تیم و کشیده شدن این درگیری به مربیان نیز گفت: این اتفاقات در والیبال رایج است و امکان رخ دادن آن است، اما این که بخواهد به سرمربیان کشیده شود و سرمربی بخواهد برای بازیکن تیم حریف خط و نشان بکشد، کار درستی نیست.

وی شرح داد: اعتراضم به سرمربی کاله در همین مورد بود و به او گوشزد کردم که نمی توانید با بازیکن من صحبت کنید و برای آن خط و نشان بکشید. این موضوع قشنگ نبود و کارت قرمزی که دریافت کردم بابت همین موضوع بود.

محمدی راد در خاتمه گفت: از همه هواداران تشکر می کنم آنها با جان و دل تشویق مان کردند، اما توقع بیشتری از آن ها دارم. والیبال در اصفهان در حال زنده شدن است و می خواهم از ما به خوبی حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محمدی راد: عطایی نباید برای بازیکن ما خط و نشان بکشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: عطایی نباید برای بازیکن ما خط و نشان بکشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید