سلطه دوباره داستان های جنایی بر فهرست پرفروش ها

به گزارش وبلاگ دوست به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیکی این هفته خواهیم داشت.

سلطه دوباره داستان های جنایی بر فهرست پرفروش ها

جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دِلیا اُوِنز صد هفته است که در فهرست پرفروش ها واقع شده است که رکوردی کم نظیر به حساب می آید.داستانی هیجان انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می گردد و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت. این کتاب با ترجمه آرتمیس مسعودی و همکاری نشر آموت رخت واژگان فارسی را به تن کرد و وارد بازار کتاب ایران شد.

نیمه ناپدیدشده نوشته بریت بنت با گذشت ده هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه دوم قرار گرفت. زندگی دوقلوهای رنگین پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می گیرند جامعه کوچک مردم سیاه پوست را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مسائل جدیدی روبه رو می شوند یکی از دوقلوها به خانه می گردد و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین پوست می سازد.

مشت بازنده نوشته لورل ک. همیلتون در هفته نخست انتشار در جایگاه سوم پرفروش های نیویورک تایمز در بخش آثار چاپی و الکترونیکی قرار گرفت. بیست و هفتمین کتاب از مجموعه شکارچی خون آشام درباره مدرک جرمی است که در کتاب قبلی پیدا شده است و قاتل عموی شکارچی را لو می دهد.

همسر ساکت نوشته کارین اسلاتر در هفته اول انتشار در رتبه پنجم پرفروش ها قرار گرفت. دهمین از مجموعه ویل ترنت درباره کمک دریافت ترنت از دوست دخترش برای بررسی مدارک پزشکی دو صحنه جرم است. اقدامی که زندگی این زن را در خطر قرار می دهد.

فهرست مهمانان نوشته لوسی فولی ده هفته است که در فهرست پرفروش ها واقع شده است اما این اولین بار است که پیروز می گردد در میان پنج رتبه نخست قرار گرفته است. فهرست مهمانان یکی از کتاب های برگزیده ریس ویتراسپون برای گروه کتابخوانی اش هم است و شاید همین موضوع محبوبیتش را برای خوانندگان افزایش داد. داستان از زبان شش نفر مختلف روایت می گردد و به همین دلیل می توانیم با زاویای مختلف داستان آشنا شویم. داستانی معمایی که به خواننده نشان می دهد که یک نفر به قتل رسیده است اما تا لحظات پایانی نمی دانیم که قاتل کیست.

برای دیدن فهرست کامل پرفروش های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.nytimes.com/books/best-sellers/

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سلطه دوباره داستان های جنایی بر فهرست پرفروش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطه دوباره داستان های جنایی بر فهرست پرفروش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید