ساری و رونمایی از یک خوش شانسی عظیم برای یووه

به گزارش وبلاگ دوست، مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس می گوید که تیمش به لحاظ این که می تواند در سه بازه زمانی متفاوت، در سه رقابت مهم شرکت کند خوش شانس است.

ساری و رونمایی از یک خوش شانسی عظیم برای یووه

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دوست، بعد از وقفه به وجود آمده در رقابت های فوتبال سطح کشور ایتالیا که حدود سه ماه نیز به طول انجامید، مسابقات بالاخره از روز آدینه و با برگزاری مسابقه بین دو تیم یوونتوس و میلان در چهارچوب ملاقات برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا برگزار خواهد شد؛ مسابقه ای که در بازی رفت با تساوی 1-1 انتها یافته بود.

مائوریتزیو ساری اما از برنامه بازی های تیمش در ادامه فصل راضی به نظر می رسد. سرمربی ایتالیایی در این باره به اسکای اسپورتس گفت: من فکر می کنم خوش شانس هستیم که برای سه هدف به طور جداگانه از یکدیگر بازی خواهیم کرد

ساری در ادامه گفت: تمام بازی های ما مقابل میلان در این فصل سخت بوده است. آنها تیمی هستند که کار را برای ما سخت می نمایند و نتیجه بازی اول چیزی را برای ما تضمین نمی کند.این تعلیق ها باعث می گردد فکر کنم که آنها با همان ترکیب اصلی بازی اول پا به میدان بگذارند.

بعد از مسابقات کوپا ایتالیا، رقابتهای سری آ پیش روی بیانکونری خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که از ماه آگوست نیز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ساری و رونمایی از یک خوش شانسی عظیم برای یووه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری و رونمایی از یک خوش شانسی عظیم برای یووه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید