ریکاردو سا پینتو محروم شد

به گزارش وبلاگ دوست و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اظهار داشت:

ریکاردو سا پینتو محروم شد

در پی تخلف اجرا شده از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال مبنی بر عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی و اظهارات توهین آمیز پس از ملاقات مقابل پیکان، ابلاغ می شود که نامبرده ظرف مهلت 48 ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

ساپینتو بعد از این مسابقه که روز دوشنبه برگزار گردید از لفظ حیوان و جنگل برای توصیف فوتبال و مربیان ایران استفاده کرد.

این کمیته بعلاوه آرای بازی استقلال و مس کرمان را به این توضیح بیان کرد:

ملاقات دو تیم فوتبال مس کرمان و استقلال تهران برگزار گردید که کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلفات این ملاقات به توضیح زیر صادر کرد:

- رضا یوسفی، مربی تیم مس کرمان به علت انجام تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه از وی رخ داد به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم خود که به مدت تعلیق آن تا خاتمه فصل می باشد و به پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این را از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

-، ولی میرزایی، مربی تیم مس کرمان به علت رفتار غیر ورزشی به مدت یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم که مدت تعلیق آن تا خاتمه فصل می باشد و پرداخت 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این را از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

عمار پاکزاد، مربی تیم مس کرمان به علت بدرفتاری در قبال مقام رسمی و غیررسمی و رفتار غیر ورزشی و ایجاد درگیری به سه جلسه از همراهی تیم خود که یک جلسه آن تا خاتمه فصل تعلیق می شود، محروم شد. وی بعلاوه به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای تجدید نظر است.

-باشگاه مس کرمان به علت سوء رفتار تیمی و مسئولیت تضامنی در قبال رفتار عوامل تیم باید 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این راب قابل تجدید نظر است.

-باشگاه استقلال به علت مسئولیت تضامنی در قبال رفتار عوامل تیم باید دو میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت نمایند. این رای از حیث جریمه قابل تجدیدنظر است.

-ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال به علت بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و تحریک عمومی در هنگام خروج از محوطه زمین مسابقه، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم -که یک جلسه آن تا خاتمه فصل تعلیق می شود- محروم و به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

-بهزاد غلامپور، مربی تیم استقلال به علت رفتار بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی و رفتار غیر ورزشی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

منبع: فرارو

به "ریکاردو سا پینتو محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریکاردو سا پینتو محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید