رضاوند در مصاحبه با هیجان ساپینتو به خاطر علاقه اش به استقلال است

به گزارش وبلاگ دوست، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: نصف بازی ها به جای مانده و فاصله پنج امتیازی ما با صدر جدول مهم نیست.

رضاوند در مصاحبه با هیجان ساپینتو به خاطر علاقه اش به استقلال است

مصدومیت ناخواسته ای داشتم. اتفاقی برای من افتاد و ضربه خوردم. مدتی از میادین دور بودم اما در این مدت فیزیوتراپی نموده و سعی کردم کامل مراحل درمانم را به خوبی طی کنم. خیلی خوشحالم توانستم بازگردم و بازهم به تیم یاری کنم. بازی کردن من در اختیار ساپینتو است اما شرایط بهتری از قبل دارم. در تمرینات شرایط بهتری نسبت به گذشته دارم. اگر ساپینتو صلاح بداند و بازی کنم، سعی خواهم کرد برترین عملکرد را داشته باشم.

درباره بازی با سپاهان چه نظری داری؟

سپاهان همواره تیم خوب، قدرتمند و از برترین های لیگ برتر بوده است اما تمام هدف و کوشش ما این است در بازی فردا سه امتیاز را بگیریم. برای اینکه استقلال بتواند فاصله خودش با صدر جدول را کم کند، کسب پیروزی برای ما خیلی مهم است. تیم خیلی خوب تمرین نموده و شرایط خیلی خوبی داریم. برد خوبی هفته گذشته مقابل تراکتور داشتیم و عملکرد روحی و روانی تیم شرایط بهتری پیدا نموده است. به شخصه خیلی امیدوارم بتوانیم دست پر از اصفهان بازگردیم.

درمورد عملکرد خودت تا این مقطع از فصل صحبت کن. در شرایطی که خوب در ترکیب جا افتاده بودی، ناگهان مصدوم شدی. اکنون باید کوشش کنی بار دیگر جایگاهت را در ترکیب اصلی پس بگیری .

این اتفاق برای هر بازیکنی ممکن است پیش بیاید. هر بازیکنی در طول دوران حرفه ای خودش ممکن است مصدوم گردد و برای من هم پیش آمد. اینکه چند بازی نبودم و نتوانستم به استقلال یاری کنم، برایم اتفاق خوبی نبود اما اکنون خیلی خوشحالم توانستم بازگردم و شرایط خوبی دارم . امیدوارم هر زمان که ساپینتو صلاح دانست، بتوانم به تیم یاری کنم.

آیا امکان جبران اختلاف پنج امتیازی استقلال با صدر جدول را دارید؟

درمورد وقفه ای که در لیگ افتاد، سرمربی تیم هم توضیحات کاملی دادند و درباره اش کامل صحبت کردند. تیم ما خیلی روند خوبی داشت و برترین فوتبال روز را ارائه می کرد. پس از بازگشت از تعطیلات، چند بازیکن از جمله خود من مصدوم شدند. به همین علت وقفه ای که در بازی ها پیش آمد در روند کاری ما هم تاثیر گذاشت. طول می کشید تا به روند خوب قبلی و شرایط بازی قبل از تعطیلات بازگردیم اما اکنون شرایط استقلال خیلی خوب است. فوتبالی که مقابل تراکتور در جام حذفی انجام دادیم، خیلی خوب بود. هرچند تراکتور تیم خوب و منظمی است اما مقابل این تیم هم خیلی خوب موقعیت ایجاد کردیم و هم توانستیم برنده باشیم. اینکه موقعیت های زیادی روی دروازه تراکتور ایجاد کردیم و در نهایت توانستیم برنده شویم، اتفاق خیلی خوبی است. این موضوع نشان می دهد استقلال قدم به قدم به روزهای خوب خودش نزدیک می گردد و امیدوارم مقابل سپاهان هم این روند را ادامه بدهیم.

البته با این تفاسیر اختلاف شما با صدر جدول به پنج امتیاز رسید.

فاصله ای که با صدر جدول افتاد، مهم نیست. فقط نصف بازی ها گذشته و دقیقا نصف دیگر بازی ها به جای مانده است. بعد از بازی با تراکتور هجمه زیادی علیه استقلال ایجاد شد که تیم ما استحقاق بعضی از آن مسائل را نداشت. فکر می کنم آن هجمه ایجاد شده مستحق استقلال و بازیکنانش نبود زیرا همان استقلالی بودیم که توانستیم سوپرجام را ببریم، قبل از وقفه لیگ برترین فوتبال را ارائه کردیم و اکنون هم یکی از برترین و قدرتمندترین تیم های ایران هستیم اما باشگاه خیلی خوب از کادرفنی و بازیکنان حمایت کرد. خیلی یاری شد به اینکه آرامش بار دیگر به استقلال بازگردد و بازیکنان و کادرفنی تمرکز کافی و لازم را داشته باشند. تیم ما از حواشی فاصله گرفت و همه روی برد تراکتور تمرکز نموده بودیم. خوشبختانه بردیم. این پنج امتیاز فاصله هم اصلا مهم نیست. هنوز 15 بازی تا انتها فصل به جای مانده و قطعا جا برای جبران هست. قطعا در جدول لیگ خیلی جا به جایی داریم و تا آخرین لحظه برای پیروزیت استقلال تمام کوشش خود را انجام می دهیم.

از کار کردن با ساپینتو و هیجان این مربی صحبت کن.

کار کردن با ساپینتو در دوران فوتبالی من اتفاق خوبی است زیرا او مربی بادانش و باتجربه ای است. واقعا خودش و دستیارانش برای تیم و بازیکنان زحمت می کشند. خودش هم مربی خیلی خوبی است. فوتبالی که استقلال بازی می نماید، نشان دهنده این موضوع است. هیجان ساپینتو هم به خاطر علاقه اش به استقلال است و دلش برای پیروزیت می تپد. او دوست دارد در تیمش پیروز باشد و اینگونه نیست که بگوییم یک مربی خارجی است که فقط کارش را انجام می دهد و چیزی برایش مهم نیست. او واقعا به استقلال و کارش تعصب دارد. قطعا آن انرژی مثبت و علاقه ای که به بردن دارد، به تیم هم منتقل می گردد. بازیکنان هم تمام کوشش خود را می نمایند تا به پیروزیت و سربلندی برسند.

مهم ترین هدفت در ادامه فصل چیست؟

مهم ترین هدف من پیروزیت با استقلال و شاد کردن دل طرفداران تیم محبوبم است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رضاوند در مصاحبه با هیجان ساپینتو به خاطر علاقه اش به استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند در مصاحبه با هیجان ساپینتو به خاطر علاقه اش به استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید