رحیمی: گروه ایران در بازی های آسیایی نه سخت است و نه آسان، هر تیمی که به دنبال قهرمانی است باید مقابل حریفانش نتیجه بگیرد

به گزارش وبلاگ دوست، رئیس فدراسیون هندبال گفت: گروه ایران در مسابقات آسیایی اندونزی نه سخت تر از سایر گروه ها است و نه راحت، اما هر تیمی که به دنبال قهرمانی است باید برابر همه حریفانش نتیجه بگیرد.

رحیمی: گروه ایران در بازی های آسیایی نه سخت است و نه آسان، هر تیمی که به دنبال قهرمانی است باید مقابل حریفانش نتیجه بگیرد

علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دوست، در مورد همگروهی ایران با قطر و مالزی در بازی های آسیایی 2018 گفت: گروه ایران در مسابقات نه سخت تر از سایر گروه ها است و نه راحت است. هر تیمی که به دنبال قهرمانی است باید برابر همه حریفانش نتیجه بگیرد.

وی در مورد اینکه با همگروهی با قطر از بابت اینکه تا فینال به این تیم نمی خوریم، خیالمان راحت است گفت: باید ببینیم چه پیش می آید و حریفان ما در سایر گروه ها چه تیم هایی هستند. باید ببینیم بعد از صعود از گروه با ژاپن یا عربستان و یا چه تیم دیگری رو به رو خواهیم شد.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد حضور لژیونرها در بازی های آسیایی تاکید نمود: با باشگاه های بازیکنان مان در اروپا مذاکره کردیم ولی هنوز پاسخ قطعی از آنها دریافت نکرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اعلام اسامی کاروان ایران به ستاد برگزاری بازی های اسیایی آیا امکان تغییر لیست بازیکنان در صورت عدم حضور لژیونر ها وجود دارد، یادآور شد: در این مورد جای نگرانی نیست و امکان تغییر اسامی را داریم.

رحیمی در انتها در مورد بازی تدارکاتی برای ملی پوشان گفت: فقط تورنمنت قطر را در پیش داریم و فعلا پیروز به برگزاری بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی نشدیم.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: تسنیم

به "رحیمی: گروه ایران در بازی های آسیایی نه سخت است و نه آسان، هر تیمی که به دنبال قهرمانی است باید مقابل حریفانش نتیجه بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: گروه ایران در بازی های آسیایی نه سخت است و نه آسان، هر تیمی که به دنبال قهرمانی است باید مقابل حریفانش نتیجه بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید