حضور قهرمانان مطرح کشتی در نخستین مسابقات رنکینگ دار سال 2022

به گزارش وبلاگ دوست، بعضی از چهره های نامدار کشتی دنیا در جام یاشار دوغو و جام وهبی امره ترکیه به عنوان نخستین مسابقات رنکینگ دار سال 2022 شرکت خواهند کرد.

حضور قهرمانان مطرح کشتی در نخستین مسابقات رنکینگ دار سال 2022

وبلاگ دوست - مسابقات کشتی آزاد و فرنگی یاشار دوغو و وهبی امره از 24 تا 27 فوریه (6 تا 8 اسفند) در استانبول ترکیه برگزار می گردد. این مسابقات نخستین رویداد رنکینگ دار محسوب می گردد که ورزشکاران برای قهرمانی در مسابقات دنیای در اینجا امتیاز کسب می نمایند.

قهرمانان و مدال آوران دنیا و المپیک مانند جردن باروز، رضا کایالپ، طا ها آکگول، سیداکوف و ... در این مسابقات روی تشک خواهند رفت. ترکیه با حضور حداکثر 3 کشتی گیر در هر وزن، بزرگترین کاروان را در اختیار خواهد داشت.

کایالپ برای اولین بار پس از المپیک توکیو وارد میدان خواهد شد در حالی که آکگول پس از کسب مدال برنز در مسابقات دنیای اسلو در حال استراحت بوده است. سلیمان آتلی کشتی گیر المپیکی در وزن 61 کیلوگرم آزاد روی تشک خواهد بود. سونر دمیرتاس در وزن 74 کیلوگرم شانس خود را امتحان می نماید و رمضان ساری قهرمان زیر 23 سال اروپا در وزن 79 کیلوگرم وارد مسابقات می گردد.

قزاقستان نیز با یک تیم بزرگ با حداقل 2 ورزشکار در هر وزن به ترکیه پرواز می نماید. همه نگاه ها به آدلان آسکاروف قهرمان سابق زیر 23 سال دنیا و قهرمان آسیاست که از وزن 61 کیلوگرم مورد علاقه خود به وزن 65 کیلوگرم المپیک رفت. فدراسیون کشتی روسیه هم این جام را به عنوان یک رقابت آزمایشی برای مسابقات قهرمانی اروپا در نظر خواهد گرفت.

جردن باروز قهرمان المپیک و دنیا برای اولین بار پس از رکورد ششمین قهرمانی دنیا به کشتی بازخواهد گشت. انتظار می رود او در وزن 79 کیلوگرم امتیازات رنکینگ را به دست آورد.

تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان نیز با سید علی عظیمی در وزن 57 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی و سعید انوری در 61 کیلوگرم، مرتضی قیاسی و رحمان رحیم پور در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی و علی اکبر فضلی در 70 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، مجتبی اصغری و علی منصوری در 86 کیلوگرم، احمد بذری در 92 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم برای شرکت در جام یاشار دوغو راهی ترکیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور قهرمانان مطرح کشتی در نخستین مسابقات رنکینگ دار سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور قهرمانان مطرح کشتی در نخستین مسابقات رنکینگ دار سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید