حاشیه دربی 91، اعتراض مربی استقلال به حرکات علیپور و شعار علیه داور، مهاجم پرسپولیس از استقلالی ها عذرخواهی کرد

به گزارش وبلاگ دوست، شادی گل علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس باعث ایجاد درگیری میان مربی استقلال و او در جریان بازی شد

حاشیه دربی 91، اعتراض مربی استقلال به حرکات علیپور و شعار علیه داور، مهاجم پرسپولیس از استقلالی ها عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دوست، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی به قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند. بخشی از حواشی این بازی در زیر می آید:

در ابتدای بازی، مجیدی و گل محمدی با حرارت خاصی کنار زمین با بازیکنان خود صحبت می کردند.

ارسلان مطهری که جانشین دیاباته شده بود، پس از گل به پرسپولیس شادی خاص خودش یعنی نواختن گیتار را انجام داد.

پس از اینکه علی علیپور مهاجم پرسپولیس پیروز به زدن گل تساوی شد، دست خود را همانند خوشحالی دیاباته به سمت هواداران استقلال انجام داد و حرکاتی از خود نشان داد که با واکنش نیمکت نشینان استقلال به خصوص بهزاد غلامپور روبه رو شد. مربی استقلال به داخل زمین رفت تا با بازیکن پرسپولیس برخورد کند! در ادامه کریم باقری و افشین پیروانی وارد شدند تا درگیری ها به انتها برسد. همین باعث شد علیپور و غلامپور کارت زرد بگیرند.

علی علیپور که ادعا می کرد کاری انجام نداده، به سمت مجیدی رفت تا دلجویی کند. تماشاگران هم شعارهای مختلفی علیه علیپور سر دادند.

در یک صحنه بیرانوند قصد شروع مجدد داشت که همزمان دو توپ وارد زمین شد و دروازه بان پرسپولیس به توپ جمع کن اعتراض کرد.

اوساگونا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس در یک صحنه، توپ را به سمت هواداران استقلال زد که با اعتراض هواداران و نیز سیدحسین حسینی روبه رو شد.

هواداران استقلال که از نحوه قضاوت بیژن حیدری ناراضی بودند، علیه او شعار دادند.

پس از به ثمر رسیدن گل استقلال، بهزاد غلامپور قصد داشت روی شانه فرهاد مجیدی بپرد که پس از جابه جایی سرمربی استقلال، غلامپور به زمین افتاد.

علیپور پس از سوت انتها نیمه اول، ابتدا به سمت فرهاد مجیدی رفت و عذرخواهی کرد. او سپس به سمت هواداران استقلال رفت و به آنها تعظیم کرد. سرمربی استقلال نیز مهاجم پرسپولیس را در آغوش گرفت و او را به رختکن برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دربی 91، اعتراض مربی استقلال به حرکات علیپور و شعار علیه داور، مهاجم پرسپولیس از استقلالی ها عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دربی 91، اعتراض مربی استقلال به حرکات علیپور و شعار علیه داور، مهاجم پرسپولیس از استقلالی ها عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید