جام حذفی آلمان، صعود دورتموند و وردربرمن به دور چهارم

به گزارش وبلاگ دوست، دیدارهای شب نخست از دور سوم جام حذفی فوتبال آلمان با صعود تیم های بوروسیا دورتموند و وردبرمن به مرحله بعدی به انتها رسید.

جام حذفی آلمان، صعود دورتموند و وردربرمن به دور چهارم

به گزارش وبلاگ دوست، در ادامه بازی های شب نخست از دور چهارم (مرحله یک هشتم نهایی) جام حذفی فوتبال آلمان، شب گذشته (سه شنبه) دو بازی برگزار گشت که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در وقت های اضافه با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود تیم دسته دومی پادربورن را شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد.

در این بازی امره جان در دقیقه 6 و جیدون سانچو در دقیقه 16 برای دورتموند گلزنی کردند. پادربورن در دقیقه 79 توسط یولیان یوستوان یکی از گل های خورده را جبران کرد. در ادامه دورتموندی ها در آخرین دقیقه وقت های معمول سومین گل خود را به وسیله ارلینگ هالند به ثمر رساندند اما VAR آن را رد کرد و بلافاصله پادربورن میزبان را غافلگیر کرد و در یک ضدحمله توانست یک پنالتی بگیرد که در دقیقه هفتم وقت های تلف شده توسط پرینس اوسی به گل دوم این تیم تبدیل شد. به این ترتیب کار به وقت های اضافه کشیده شد و ارلینگ هالند تنها پنج دقیقه پس از شروع وقت اضافه اول گل سوم دورتموند را به ثمر رساند و همین گل برای صعود زردپوشان وستفالن به مرحله بعدی رقابت ها کافی بود.

در دیگر بازی تیم وردبرمن با گل های کوین مووالد در دقیقه 12 و فلیکس آگو در دقیقه 73 میهمان خود تیم گرتر فورث را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان امشب با برگزاری چهار بازی دیگر به سرانجام می رسد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ دوست بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جام حذفی آلمان، صعود دورتموند و وردربرمن به دور چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی آلمان، صعود دورتموند و وردربرمن به دور چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید