جام جهانی فوتسال، قضاوت 2 ایرانی در تقابل فینالیست های سال 2016، داوران ملاقات ایران و قزاقستان معین شدند

به گزارش وبلاگ دوست، دو داور فوتسال کشورمان که در لیتوانی حاضر هستند، مصاف تیم های فینالیست دوره گذشته جام جهانی را قضاوت خواهند کرد.

جام جهانی فوتسال، قضاوت 2 ایرانی در تقابل فینالیست های سال 2016، داوران ملاقات ایران و قزاقستان معین شدند

به گزارش وبلاگ دوست، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 20:30 در دور یک چهارم نهایی جام جهانی 2021 لیتوانی، به مصاف قزاقستان خواهد رفت و در صورت پیروزی در این مسابقه، در نیمه نهایی مقابل برنده ملاقات اسپانیا و پرتغال صف آرایی می نماید.

با اعلام سایت فیفا، رایان شپرد از اتریش به اسم سرداور و جیان تلس از برزیل به اسم داور رزرو این مسابقه انتخاب شده اند. سدریک پلیسیر از فرانسه و داریو سانتاماریا از آرژانتین، یاری داوران دوم و سوم این بازی هستند و دیه گو مولینا از کرواسی که قضاوت ملاقات ایران - ازبکستان را بر عهده داشت، داور وقت نگه دار خواهد بود.

بعلاوه گلاره ناظمی و ابراهیم محرابی افشار در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی حاضر خواهند بود. ناظمی داور رزرو ملاقات آرژانتین و کمیته المپیک روسیه و محرابی افشار داور وقت نگه دار بازی خواهد بود.

ملاقات آرژانتین و کمیته المپیک روسیه، تکرار فینال جام جهانی 2016 به تعداد می رود.

برنامه ملاقاتهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال لیتوانی به توضیح زیر است:

یکشنبه - 4 مهر

مراکش - برزیل، ساعت 16:30، سالن ویلنیوس آره نا

کمیته المپیک روسیه - آرژانتین، ساعت 19، سالن کائوناس آره نا

دوشنبه - 5 مهر

اسپانیا - پرتغال، ساعت 18، سالن ویلنیوس آره نا

ایران - قزاقستان، ساعت 20:30، سالن کائوناس آره نا

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جام جهانی فوتسال، قضاوت 2 ایرانی در تقابل فینالیست های سال 2016، داوران ملاقات ایران و قزاقستان معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی فوتسال، قضاوت 2 ایرانی در تقابل فینالیست های سال 2016، داوران ملاقات ایران و قزاقستان معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید