توافق بارسلونا با دروازه بان آلمانی

به گزارش وبلاگ دوست، بارسلونا برای تمدید قرارداد مارک آندره تراشتگن با او به توافق دست یافته است.

توافق بارسلونا با دروازه بان آلمانی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دوست، به نظر می رسد یکی از نگرانی های مهم هواداران بارسلونا در حال مرتفع شدن است و طبق ادعای نشریه موندودیپورتیوو، مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا آماده است قرارداد خود را در این باشگاه به صورت طولانی مدت و تا تابستان سال 2025 تمدید کند. پیش از این اختلافاتی در مورد دستمزد تراشتگن وجود داشت، اما به نظر می رسد توافق جدید بر این اساس است که حقوق او تغییر چندانی نکند، اما بندهای پاداش در قرارداد افزایش یابد.

تراشتگن پیش از این هنگام ملاقات با سران بارسا بود یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می شود و باید دستمزد او ر بین بالاترین ها باشد. همچنین ماندن مربی دروازه بانان باشگاه یعنی خوزه دلا فوئنته یکی از شروط مهم تراشتگن برای ماندن بود که انگار مورد موافقت قرار گرفته است. قرارداد فعلی دروازه بان آلمانی در نیوکمپ تا تابستان 2022 است و گفت و گو برای تمدید به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود.

در تابستان تیم هایی چون چلسی و بایرن مونیخ برای خرید این سنگربان آلمنی پیشقدم شده بودند، اما مارک آندره تراشتگن علاقه ای به ترک بارسلونا نشان نداد و حالا فرایند تمدید قرارداد نیز در آستانه نهایی شدن است. تراشتگن در سال 2014 و با مبلع 12 میلیون یورو از مونشن گلادباخ به بارسلونا پیوست و در این سالها یکی از بهترین بازیکنان بلوگرانا بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توافق بارسلونا با دروازه بان آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق بارسلونا با دروازه بان آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید