کوشش بازیکن تیم ملی والیبال برای لژیونر شدن

به گزارش وبلاگ دوست، علی اصغر مجرد در مصاحبه با مهر با اشاره به حضور خود در تیم والیبال سپاهان اصفهان و کسب مقام سومی مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: سال جاری من عضو تیم سپاهان بودم و به نظر من در لیگ برتر توانستیم تا با قدرت به مرحله نیمه نهایی برسیم اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد سیرجان قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور را به دست بیاورد.

کوشش بازیکن تیم ملی والیبال برای لژیونر شدن

عضو تیم ملی والیبال کشور ادامه داد: مصدومیت و همچنین بعضی عوامل فنی در این نتیجه اثرگذار بود تا نماینده اصفهان قهرمانی لیگ را از دست بدهد.

وی همچنین درباره بازی فینال لیگ برتر والیبال کشور بین دو تیم ارومیه و سیرجان نیز اظهار کرد: به نظر من تیم سیرجان یک تیم واقعاً با کیفیت بود که خیلی خوب کنار هم بازی می کردند و از همه مهم تر تیمی یک دل بود که برای هر امتیاز می جنگیدند و تیم ارومیه هم تیم خیلی فوق العاده ای بود و شهر ارومیه هم معروف به عشق والیبال است که هرکسی آرزو دارد تا در این شهر والیبال بازی کند.

مجرد از شروع اردوهای تیم ملی طی هفته دوم فروردی ماه اطلاع داد و گفت: این اردو برای آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های لیگ ملت ها در ایتالیاست.

وی درباره کسب مقام در مسابقات توضیح داد: تغییر سرمربی تیم ملی که یکی از بهترین سرمربی های جهان محسوب می گردد، شرایط را سخت نموده و باید با برگزاری اردوهای آمادگی و هماهنگی با سرمربی تیم ملی کوشش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام دهیم.

عضو تیم ملی والیبال کشور همچنین به حضور در المپیک 2021 نیز اشاره نمود و اضافه نمود: المپیک یکی از رویدادهای مهم ورزشی جهان است و همه آرزو دارند در این مسابقات شرکت نمایند و من هم مثل هر ورزشکار دیگری از جمله بزرگترین آرزوهای ورزشی، حضور در المپیک با پیراهن تیم ملی است.

مجرد درباره شرایط حضور در تیم های لیگ برتر طی سال آینده نیز گفت: برای لیگ والیبال در سال آینده چند پیشنهاد خارجی دارم و سعی می کنیم بهترین انتخاب را برای حضور در تیم های باشگاهی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوشش بازیکن تیم ملی والیبال برای لژیونر شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بازیکن تیم ملی والیبال برای لژیونر شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید