تست بینایی؛ در 5 ثانیه اسب شطرنج را پیدا کنید

به گزارش وبلاگ دوست، به تصویر نگاه کنید و بگویید آیا می توانید مهره اسب شطرنج را در بین سایر مهره ها بیابید؟ 5 ثانیه برای پیدا کردنش فرصت دارید

تست بینایی؛ در 5 ثانیه اسب شطرنج را پیدا کنید

مهره اسب در بین سایر مهره های شطرنج پنهان شده، 5 ثانیه برای پیدا کردنش فرصت دارید. بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از دنیا اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده ای به همراه دارد، تماشا را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می کنیم. اگر ادعای تیزبینی و دقت دارید در تست بینایی امروز ما شرکت کنید.

خطای دید و تست بینایی فکر ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می نماید. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معما های تصویری و نقاشی ها همواره سرگرم کننده است.

این معما برای کسانی است که از بازی ها و تست بینایی سرگرم کننده لذت می برند. برای رسیدن به راه چاره، باید از فکر خلاقتان بهره ببرید، زیرا پاسخ درست در مقابل شما نیست.

خطای دید به احساس تماشا تصاویری گفته می شود که فریبنده یا گمراه کننده هستند. در این حالت اطلاعاتی که بوسیله چشم جمع آوری شده و به وسیله مغز پردازش می شود منجر به درک تصویری می شود که با واقعیت آن تصویر تطابق ندارد.

به تصویر نگاه کنید و بگویید آیا می توانید مهره اسب شطرنج را در بین سایر مهره ها بیابید؟ 5 ثانیه برای پیدا کردنش فرصت دارید

....

..

..

..

..

..

..

..

..

..

.

پاسخ در ادامه

..

..

..

..

..

.

جواب:

منبع: اقتصادآنلاین

منبع: فرادید

به "تست بینایی؛ در 5 ثانیه اسب شطرنج را پیدا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست بینایی؛ در 5 ثانیه اسب شطرنج را پیدا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید