این جانور تنها یک ساعت زنده است!، عکس

به گزارش وبلاگ دوست، اغلب جملاتی مانند زندگی خیلی کوتاه است و باید روز را غنیمت بشماریم به گوشمان می خورد، اما به نظر می رسد در مقایسه با بقیه ساکنان زمین، انسانها بسیار بیشتر از سایرین در اینجا وقت دارند.

این جانور تنها یک ساعت زنده است!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دوست ، گفتن قطعی سخت است. مطالعه دقیق زندگی های زودگذر برای محققان سخت است و تعداد زیادی از حیوانات هنوز در لیست مطالعه قرار دارند. با این حال، احتمالا مگس ها یک رقیب قوی برای موجوداتی با کمترین طول عمر هستند.

این حشرات آبزی به صورت شفیره از تخم بیرون می آیند و تا دو سال در زیر آب زندگی می نمایند. آنها سپس بال هایی را برای مراحل پایانی، یعنی مراحل سابیماگو و ایماگو چرخه زندگی خود برای جفت شدن در می آورند. بسیاری از مگس ها کمتر از 24 ساعت به شکل بالدار زندگی می نمایند، این در حالی است که بعضی حتی 5 دقیقه هم دوام نمی آورند.

بیشتر گونه های مگس در مرحله سابیماگو از آب به زمین و یا هوا منتقل می شوند و سپس در مرحله ایماگو فراوری مثل می نمایند. لوک ژاکوبوس، محقق و استاد زیست شناسی دانشگاه ایندیانا، دانشگاه پردو کلمبوس،گفت: آنها در هر دو مرحله دهان یا سیستم گوارشی ندارند و در عوض از ذخایر انرژی ساخته شده در زمان شفیره بودن خود، تغذیه می نمایند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این جانور تنها یک ساعت زنده است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این جانور تنها یک ساعت زنده است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید